Zemeckis Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Hei Jeg bruker SpeedFan til å se hvilke temperaturer pc`en til mamma har.Fikk følgende: Ser at Harddisken har 45 grader,er det for mye?Hadde i går kveld opp mot 46 grader.Har en PackardBell pc som har plass til noe kabinettvifter,kun vifter på gpu,cpu og den til PSU.Har vurdert og skaffe meg nytt kabinett til sommer.Så nå har jeg tatt av den enne side døra på kabinette i håp om at pc`en,spesielt PSU`en skal bli for varm.I fjord så "Sprengtes" PSU helt sånn uten varsel.Vil helst at det ikke skal skje igjen.Jeg har jo en 4cm,en 6cm og en 8cm vifte ligendes i skuffa mi.Men det er jo ingen plasse til de,og jeg har ikke noe spesielt mye verktøy til å få til noe underverk.Men håper dere vil komme med noe tips som kan føre til temperatur reduksjon i sommer varmen Edit:Var litt usikker på hvor jeg skulle poste denne,så er den feilpostet,så håper jeg at dere kan si ifra så jeg kan si fra til med mod,eller dere kan si fra til en mod for meg. Endret 24. juni 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
MagE Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 tror det lureste er og kjøpe et nytt kabinett. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 i den sidedøra er det ikke noen plass til noen vifter der da? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 i den sidedøra er det ikke noen plass til noen vifter der da? Nei,dessverre.Da må jeg nesten modde det og det har jeg dessverre ikke noe verktøy til.Kjenner jo nå som har alt av verktøy,men de bor litt for langt bort til at jeg kan låne de.Jo ja,kunne kjøpt nytt kabinett også,men jeg har ikke så mye penger i sommerferien og jeg får heler ikke noe penger av mamma til å kjøpe nytt kabinett.Men digtial impuls i trondheim selger slike Raidmax kabinetter til rundt 500kr inkl.5 vifter eller noe,er det verdt pengene?Kanskje jeg må bare kjøpe ett før det skader HD og HK og det.Men ett lite problem om jeg skal kjøpe nytt,hvor skal jeg plassere startknapp ledningen fra nye kabinettet til hovedkortet? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU847WT Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) har ikke verktøy ingen sak mål opp for de viftene du skal ha i døra, og tegn på døra... ta et borr og borr masse hull langs sirkelen du har tegna opp, blir det spisse kanter så kan du eneten bruke fil og pusse de ned, eller som meg, som ikke har fil. og ta og bøye i det spisse med en tang... ta så en ledning og bruk gummien rundt som list og sett viften på innsiden av kabinettet... om det ikke er plass setter du viften på utsiden lætt som ein plætt før størka ungar EDIT: du vil antakligvis ikke klare og borre hullene så nærme verandre at den bare kan tas ut, ta derfor n tang og bare riv i vei Endret 29. juni 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå