frank_jarle Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Flere ganger etter aa ha lest en bra artikel pa HW saa staar det som regel "Sjekk nederst paa siden for prisen" Joda jeg sjekker nederst, men der er det jo bare en link til prisguiden(?). Dette er jo kjempe flott, men noen ganger saa syntes jeg det irriterer meg en liten smule, hvorfor klikke en ekstra gang bare for aa se ca pris paa et produkt? Er det ikke mulig for HW aa implementere slik at den beste prisen vil bli vist paa slutten av en artikel, eventuelt gjennosnits prisen av de 10 beste prisene,samt en link til pris guide for de som vil sjekke ut litt mere om hvem som tilbyr denne prise osv. Er det noen flere enn kun meg som har tenkt paa dette, eller kanskje alle dere andre klikker inn paa prisguiden hele tiden? MvH Frankie Singapore Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Det skal være en link til gjeldende produkt i produktguiden rett over reklamen. Er det ikke det så er det bare å sende en PM/mail til forfatteren eller ansvarlig redaktør så bør de kunne fikse det på 123 Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Det skal være en link til gjeldende produkt i produktguiden rett over reklamen. Er det ikke det så er det bare å sende en PM/mail til forfatteren eller ansvarlig redaktør så bør de kunne fikse det på 123 Jamen det var jo det jeg sa jo Det er en link til produktet i prisguide, men det jeg mente var at man kunne like gjerne ha vist prisen paa slutten av artikelen, det er jo ikke mer enn PHP/SQL koding? Isteden for aa klikke seg videre til prisguide for aa faa oversikt over 20 forskjellige priser av et produkt, saa ser jeg for meg at man gjor folgende paa slutten av en artikel: Inkluderer den beste eller en gjennomsnits pris paa produktet linke til produktet i prisguiden er jo der allerede. Og for de som er paa prisjakt for produktet kan klikke seg videre inn paa prisguiden for aa finne den beste prisen. Skjonner? Frankie Singapore Lenke til kommentar
SEC44 Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Prisene på et produkt kan variere fra dag til dag. Mao at hvilken webshop som er billigst, også vil kunne forandre seg. Hvor inviklativt det evt vil være å ha en slik dynamisk link, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå