rønning Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Litt dumt å spørre i forumet, men fant ikke på noe bedre..Så i prisguiden at det var en som hadde lagt inn erfaring på S65.. Hvem er dette? Kunne gjerne tenkt meg å vite mer Lenke til kommentar
molna Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Sikkert bare en som tuller. Var ikke særlig seriøst det som var skrevet heller... Lenke til kommentar
rønning Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Nei..funderte litt.. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Ta en titt på Halo 2 hos amazon.co.uk, det har allerede 15 user reviews. Half-Life 2 har 65, men endel av dem er drittkasting til andre "user-review"-ere. Virker nesten som om den som la inn erfaring på S65 har telefonen, men vedkommende kan jo bare være fornøyd med specsene og tenker at den telefonen ikke kan bli dårlig... Edit: *snigger* Leser user reviews på Driver 3... "Driver on Xbox is going to be the bestest thing to happen to Xbox so far." og "Driv3r will be one of the best games to date, 4 years in the making doesn't always guarantee a great game but looking at the games features and media available it's certainly looking that way." Huff hva folk skriver... Endret 24. juni 2004 av Tjohei Lenke til kommentar
rønning Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 fant ikke noe jeg kanksje jeg som er dårlig til å lete da men Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Alltid noen som alltid skal legge inn erfaring selvom de ikke har mobilen, eller hva det enn nå måtte være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå