sluffy Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Går det ann å få gjort det slik at du får melding om at en tråd du har skrevet et innlegg i/startet blir flyttet (hvis den blir det). Det er liksom litt vanskelig å finne igjen tråder av og til, spesiellt hvis det er et par dager siden du sjekket den sist, og ikke vet om den er flyttet eller ikke. mvh. Sluffy Lenke til kommentar
jocke Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 QUOTE (sluffy @ 24/06/2004 : 13:57) Går det ann å få gjort det slik at du får melding om at en tråd du har skrevet et innlegg i/startet blir flyttet (hvis den blir det). Det er liksom litt vanskelig å finne igjen tråder av og til, spesiellt hvis det er et par dager siden du sjekket den sist, og ikke vet om den er flyttet eller ikke.mvh.Sluffy Hvis tråden ikke er aktiv, er jeg enig i denne req'en. Men alle tråder (uavhengig om dem blir flyttet) dukker opp i "Mine innlegg" så lenge den er aktiv. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Bør vel kunne holde at du ser dem i mine innlegg eller? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Hvis du er litt aktiv må du jo leite side opp og side ned i mine innlegg også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg