hølands_gutt Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 jeg lurer på hva slags kabinett jeg skal kjøpe til neste år har mest lyst på themaltake v4000, eller andre. trenger noe tips....bråker den eller er det bårlig plass... Lenke til kommentar
klikko Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 godt råd : thermaltake kabinettene ser kanskje kule ut første gangen man ser de i webshoppene på nettet... men etter en måned med kabinnetet kommer du til å angre... kjøp lian li... dette eller dette er nok litt dyrere enn thermaltake men er verdt det... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Thermaltake er verken tøffe i det hele tatt... Det jeg har sett av thermaltake, er forvridd aluminium og lysende dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 godt råd : thermaltake kabinettene ser kanskje kule ut første gangen man ser de i webshoppene på nettet... men etter en måned med kabinnetet kommer du til å angre... kjøp lian li... dette eller dette er nok litt dyrere enn thermaltake men er verdt det... Sier du det? Finn deg et annet. Thermaltake er ikke så bra som det ser ut til! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) De ser ikke ut heller Endret 25. juni 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Geir L Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Dette Lian Li kabinettet; Lian Li PC6099B Noen som har erfaringer med dette? Har det gummibelagte brønner? Og i hvilken grad støyer det? Endret 28. juni 2004 av Geir L Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg vil heller anbefale ett av de nye kabinettene som kommer fra Lian-Li. De har PSU i bunn av kabinettet, sammen med HDDene. Dette både frigjør mye plass til f.eks. vannkjøling, og gir noe lavere temperaturer i kabinettet. Luftgjennomstrømningen vil også bli endel bedre. Ett av kabinettene er testet her (PC-V1000) Ingen norske webshops som selger det enda, men sjekk Microplex i løpet av de nærmeste dagene. Da de skal få det inn 29.06.04. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 takk for tips, hadde veldig lyst på thermaltake men jeg for se men kanskje jeg kjøper lian li, har hørt så mye bra etter thermaltake. jeg har et spørsmål til: det er går det ann og modde thermaltaken Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 jeg har et spørsmål til: det er går det ann og modde thermaltaken Om det går å modde Thermaltake-kabinettet? Hva skulle hindret deg i å gjøre det? Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Kanjse at det er ferdigmoddet? Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 ja jeg har hørt at det er ikke så lett og modde grillen og sånn, hadde tenkt og bygge vannkjøling på toppen av kabinettet, går det an? jeg skikka på lian li og snakka med noen mennesker i amerkia og de sa lian li er mye bedre en antec og alle andre liksom.... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 neste år.. hmm.. kanskje lurt å vente på btx.. Lenke til kommentar
Shader Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) neste år.. hmm.. kanskje lurt å vente på btx.. Er det ikke du som mener at det ikke er noe vits å vente på BTX a? Endret 29. juni 2004 av Shader Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 sorry at jeg flyr litt off-topic: men hvilken post har du det i fra? Lenke til kommentar
Shader Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 sorry at jeg flyr litt off-topic: men hvilken post har du det i fra? Har jeg det fra noen post da? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Har jeg det fra noen post da? hvor ellers.. Lenke til kommentar
Shader Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 hvor ellers.. På fritiden kansje... Lenke til kommentar
Innos Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Der dreit du deg ut littegrann, og for bare 3 poster, 4 nå da , siden du sikkert kommer til å svare på denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå