Pukerud Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hei Etter at jeg reinstallerte XP i går kom jeg ikke på inet. SÅ jeg skrudde på FW på routern da funket inter net for resten på lan her også. Så sjekker jeg FW loggen 44|Jan 1 00 |From:220.177.208.106 To:192.168.1.10 |attack icmp |block | 00:17:03 |ICMP type:00011 code:00000 |vulnerability | Det kommer opp hele tiden !! må jo vere noe virus ? Jeg har opdatert windows helt , OG scannet med AVG , PANDA , NORTON og HOMECALL. Jeg ! alså min maskin generer nå masse trafikk på nette hele tiden.... Noen som har noen idere ? Satt å installert allt av spill og dill i går tok meg lang tid .... har ikke lyst til å formatere igjen Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 lite tips. koble fra all tilgang til nettet ved en reinstall. instaler antivirus å sånn før du setter in TP kabel'n neste gang reinstalerte for en stund siden jeg og, å strax XP'n starta røy det inn med virus av alle ymse slag. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 lite tips. koble fra all tilgang til nettet ved en reinstall. instaler antivirus å sånn før du setter in TP kabel'n neste gang reinstalerte for en stund siden jeg og, å strax XP'n starta røy det inn med virus av alle ymse slag. Samme problem her da jeg formaterte/reinstalerte gammel maskinen! Lenke til kommentar
Pukerud Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Takk for alle tips! funnet ut at med Zonealarm inne generer jeg ikke masse traffic men irriterende å vite at jeg sikkert har et virus en plass som prøver seg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Virus og andre ting som det f.eks firewall skal ligge under Programvare->Sikkerhet og ikke internett&Nettverk. Flyttes Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Ad-Aware og NOD32 er alt som trengs. (som regel) Lenke til kommentar
Pukerud Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 I dag kom det faktisk en update til norton som gjordet at viruset ble funnet !!!! jippi, da var det å fjerne det eller å vente på en removal tool fra norton. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå