Lothorian Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Litt sært problem det her. Jeg har en harddisk som jeg skal bytte ut. Jeg har fjernet IDE-kabelen, men strømkabelen er det verre med. Den sitter fullstending fast. Har riklet frem og tilbake på den i en halv time nå og den rører seg knapt. Noen som har gode teknikker å foreslå? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Det der er det verste med IDE-disker, du røsker og sliter så det knaker i elektronikken, men den &¤"#&%¤ strømkabelen rikker seg ikke. Mitt tips: Dra en halvtime til, dessverre. Det gjelder å få dratt den ut den lille halve cm som trengs før den løsner.. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Rå muskelkraft er det eneste som hjelper Vet hvordan det er. Har dratt ut noen strømkabler fra IDE disker. Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 vær forsiktig når du vrikker på den så du ikke karnøfler festet på den.. . vet ikke om det er så lurt, men det eneste jeg kan komme på som kanskje kan hjelpe litt er en boks med sånn der CRC for elektriske ting... husker ikke hva de heter... med sugerør på tuten skulle den være liten nok til å få litt guffe inn til der det kniper og da kanskje det løsner... men sjekk ut om du kan bruke det først !! Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 kjøp litt vaselin, også smører du det rundt kontakten. ga går det glatt neste gang du skal ta ut kabelen ! Epz. Lenke til kommentar
Morp[]eus Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Smoooth! "Tang" er en Fiin Bil ikke bruk avbiter tanga da.... Får det vel til til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå