EpziloN Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 hallo vurderer sterkt å kjøpe meg et nytt kabinett, og dette virker veldig fristende. det jeg ønsker er en stillest mulig pc. eneste jeg synes jeg hører fra nåværende pc er cpu vifta som er på ca. 21 dB. kabinettet jeg har nå er et Q-tec om jeg har satt inn noen støydempende matter i. jeg har også kjøpt meg nytt og støysvakt PSU (17-19dB.) kan som sagt noen anbefale meg dette kabinettet ? regner det ville bli en veldig forbedring fra hva jeg har nå. Epz. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Veldig standard kabinett, men det er solid og greit. Spesielt vist man har lyst til å modde det opp. Hadde egentlig planer om å kjøpe den type kabinett jeg også, bare den Big Tower typen, men det ble det aldri noe av. (dårlig med penger da) Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) er vel ett bra kabbis det der, slipper å bruke så MYE suruer pga at mye av det er srue løst(om jeg ikke huser feil).. synes det er et bra kabinett til den prisen! Endret 24. juni 2004 av StepOw Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Det er et helt greit kabinett, litt tungt kanskje.. Jeg har bigtoweret(uten støydemping) og er fornøyd med det Det er jo en chieftec som er støydempet Lenke til kommentar
xbooth Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 har det selv fungerer greit,men det kommer mye støv inn forfra(skulle tatt noe filter ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå