entonic Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 jeg sliter med at jeg ofte på forskjellige servere får connection problem. jeg har ngt bredbånd. noen som vet hva problemet er? Lenke til kommentar
Mr.MadCow Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 kan du begrunne spørsmålet ditt mere, feilmelding el. noe? Lenke til kommentar
entonic Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 mens jeg spiller "henger" alt seg opp. det vil si jeg kan ikke bevege meg eller skyte etc. etter ca 20 sek står det Conection problem med rød skrift oppe i høyre hjørne og etter enda en liten stund blir jeg disconnectet og få en feilmelding hvor det står "connection timed out. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 detter hele internetten ut da eller? Lenke til kommentar
Faber Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Det at du får den lille røde skrifta med connection problem, er at internetten din har detti ut, hvis du får problemet veldig ofte, så bør du kanskje kontakte leverandøren din. Lenke til kommentar
entonic Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 nei jeg tror ikke at det er at internetten detter ut. for hvis jeg disconnecter fra en server som gjør at den blir sånn kan jeg koble til en annen rette etter på. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Trenger ikke dette ut lenge.. Detter du ut av f.eks IRC, MSN e.l.? Hvis du bruker det.. Lenke til kommentar
entonic Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg bruker msn og har aldri duttet ut av det. sitter i et nettverk med en zyxel prestige 300 router hvis det har noe å si Lenke til kommentar
Mr.MadCow Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Det har vært en tidligere tråd om dette, her Lenke til kommentar
Sunshine:) Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 mens jeg spiller "henger" alt seg opp. det vil si jeg kan ikke bevege meg eller skyte etc. etter ca 20 sek står det Conection problem med rød skrift oppe i høyre hjørne og etter enda en liten stund blir jeg disconnectet og få en feilmelding hvor det står ". Har vært borti samma problemet selv. Men da har jeg hørt at det er serveren du spiller på som klikker. For når jeg går ut og skal inn igjen, så ligger serveren så og si alltid nede... Da kommer nemlig den irriterende røde connecting problems opp i høyre hjørne, og alt fryses. En gang venta jeg bare, og pluttselig funka det igjen ? Da var det bare meg og to, tre andre igjen...resten hadde "dratt" Har egentlig aldri lagt merke til at det står "connection timed out" etterpå...hmm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå