Gå til innhold

"conection problem" Hjelp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mens jeg spiller "henger" alt seg opp. det vil si jeg kan ikke bevege meg eller skyte etc. etter ca 20 sek står det Conection problem med rød skrift oppe i høyre hjørne og etter enda en liten stund blir jeg disconnectet og få en feilmelding hvor det står "connection timed out.

Lenke til kommentar
mens jeg spiller "henger" alt seg opp. det vil si jeg kan ikke bevege meg eller skyte etc. etter ca 20 sek står det Conection problem med rød skrift oppe i høyre hjørne og etter enda en liten stund blir jeg disconnectet og få en feilmelding hvor det står ".

Har vært borti samma problemet selv. Men da har jeg hørt at det er serveren du spiller på som klikker. For når jeg går ut og skal inn igjen, så ligger serveren så og si alltid nede...

Da kommer nemlig den irriterende røde connecting problems opp i høyre hjørne, og alt fryses. En gang venta jeg bare, og pluttselig funka det igjen ? Da var det bare meg og to, tre andre igjen...resten hadde "dratt"

Har egentlig aldri lagt merke til at det står "connection timed out" etterpå...hmm...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...