Mr.Garibaldi Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hei Etter å ha testet for etterslep i en annen tråd oppstod det plutselig et problem hos meg. Jeg skulle gå tilbake til mitt gamle oppsett med både LCD og CRT (under testingen hadde kun LCDen vært koblet til), men i stedet for å få LCD bildet til venstre, og CRT til høyre ble LCD bunn og CRT topp. (Som om skjermene stod over hverandre i stedet for ved siden av hverandre) Jeg har gått igjennom alle innstillingene i ATIs kontrollpanel, samt display settings i Windows 2k pro, men har ikke funnet noe for å endre på dette. (Jeg kan riktignok velge hvilken skjerm jeg vil ha på topp og bunn, men det er også alt) Er det noen som kan hjelpe meg med å få tilbake mitt gamle oppsett? Lenke til kommentar
klokka Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hei Etter å ha testet for etterslep i en annen tråd oppstod det plutselig et problem hos meg. Jeg skulle gå tilbake til mitt gamle oppsett med både LCD og CRT (under testingen hadde kun LCDen vært koblet til), men i stedet for å få LCD bildet til venstre, og CRT til høyre ble LCD bunn og CRT topp. (Som om skjermene stod over hverandre i stedet for ved siden av hverandre) Jeg har gått igjennom alle innstillingene i ATIs kontrollpanel, samt display settings i Windows 2k pro, men har ikke funnet noe for å endre på dette. (Jeg kan riktignok velge hvilken skjerm jeg vil ha på topp og bunn, men det er også alt) Er det noen som kan hjelpe meg med å få tilbake mitt gamle oppsett? Du går til egenskaper for skjerm-->innstillinger, og der kan du sette skjermene hvordan du vil. Klilkk på skjermen og dra den hvor du vil.. Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 LoL! Utrolig! Har aldri vært borti dette før, så tenkte ikke på at man kanskje kunne gjøre noe der (trodde det var et statisk bilde). Takker og bukker, nå er ting tilbake som det skal være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå