Blib Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 http://fredag.dagbladet.no/fredag/2004/06/24/401405.html Heh, første ting først: Hvis det faktisk blir tittelen får jeg pokker meg håpe at de endrer skrivefeilen der Mye spennende info tho. Gleder meg til å se Chewbacca Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 sikkert dagbladet som har skrevet feil vet du Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Gleder meg som en ungen til filmen kommer på kino til neste år Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Link til Star wars Hjemmeside så det går an og følge med Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg håper bare den er bedre enn Episode 1 og 2... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Dagbladet har iallefall rettet skrivefeilen nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hvem bryr seg? Det blir crap uansett. Ikke for å skape dårlig stemning, men Lucas' stil appellerer ikke lenger til noen. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Ikke for å skape dårlig stemning, men Lucas' stil appellerer ikke lenger til noen. Hva vet vel du om det? Jeg er en ihuga fan av Star Wars serien, og hvis episode 3 blir like bra som resten, så blir ikke jeg skuffa (og hvertfall ikke de tusener av hardbarka fansen der ute). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hva vet vel du om det? Jeg er en ihuga fan av Star Wars serien, og hvis episode 3 blir like bra som resten, så blir ikke jeg skuffa (og hvertfall ikke de tusener av hardbarka fansen der ute). Fordi det store publikum i Norge liker ikke filmer som er skutt på blue screen og er 90% computer animation. Det er ryktet som gjør at de nye Star Wars-filmene blir sett, ikke kvaliteten på dem. Hadde ikke filmer som f.eks. Sky Captain and the World of Tomorrow hatt store stjerner med på slep, hadde vi aldri tatt den inn i landet. Det er ufyselig at slike filmer definerer en egen sjanger, for egentlig er det bare crap. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hmm. Hadde egentlig sansen for episode II jeg. OIoi, Gary Oldman: en av mine favorittskuespillere gjennom tidene! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg likte både 1ern go 2ern. Mye bedre enn BELDIG mye av det skvipet som går på kino også. Kanskje du burde slutte å si at din stil som du har funent et par tilhengere av gjelder hele Norge? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Ja likte også nr 1 og 2,nr 3 blir minst like bra om ikke bedre.Men jeg synes like vel at de tre gamle er absolutt de beste. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Med tanke på at nr 4-5-6 ble laget med sin tids revlusjonerende digital teknikk med ble rotoscoping (fra nr 5) må jeg si at det stemmer bra med å bruke digital teknikk på de nye. Det er mye pent arbeid i nr 2, og det skaper klare farger og dybder du ikke kan se i de andre filmer. Jeg syntes både 1 og 2'ern var meget bra, men jeg tror folk må være starwars-kjente for å se frampekene og grunnlaget i filmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå