Gå til innhold

Star Wars Episode III - Birth of a Empire. Ny info

Blib

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Hvem bryr seg? Det blir crap uansett. Ikke for å skape dårlig stemning, men Lucas' stil appellerer ikke lenger til noen.

Lenke til kommentar
Ikke for å skape dårlig stemning, men Lucas' stil appellerer ikke lenger til noen.

Hva vet vel du om det? Jeg er en ihuga fan av Star Wars serien, og hvis episode 3 blir like bra som resten, så blir ikke jeg skuffa (og hvertfall ikke de tusener av hardbarka fansen der ute).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hva vet vel du om det? Jeg er en ihuga fan av Star Wars serien, og hvis episode 3 blir like bra som resten, så blir ikke jeg skuffa (og hvertfall ikke de tusener av hardbarka fansen der ute).

Fordi det store publikum i Norge liker ikke filmer som er skutt på blue screen og er 90% computer animation. Det er ryktet som gjør at de nye Star Wars-filmene blir sett, ikke kvaliteten på dem. Hadde ikke filmer som f.eks. Sky Captain and the World of Tomorrow hatt store stjerner med på slep, hadde vi aldri tatt den inn i landet. Det er ufyselig at slike filmer definerer en egen sjanger, for egentlig er det bare crap.

Lenke til kommentar

Med tanke på at nr 4-5-6 ble laget med sin tids revlusjonerende digital teknikk med ble rotoscoping (fra nr 5) må jeg si at det stemmer bra med å bruke digital teknikk på de nye. Det er mye pent arbeid i nr 2, og det skaper klare farger og dybder du ikke kan se i de andre filmer.

Jeg syntes både 1 og 2'ern var meget bra, men jeg tror folk må være starwars-kjente for å se frampekene og grunnlaget i filmene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...