Nilsen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 spre seg utover gjør jo alle pastaer.. selv la jeg en dert på midten omsjeg smurte utover til en firkant på 1cm*1cm.. funker fett.. (er amd-64 prosessor) Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 spre seg utover gjør jo alle pastaer.. selv la jeg en dert på midten omsjeg smurte utover til en firkant på 1cm*1cm.. funker fett.. (er amd-64 prosessor) En A64 cpu er da vitterlig større en 1 cm2!. Selv dekte jeg hele flaten og fornøyd med det. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) veit den er større men jeg la det bare rett over kjerne.. har ingen problemer.. cpu ligger på ca 40 grader Endret 1. juli 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Kjølepasta shootout ! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 veit den er større men jeg la det bare rett over kjerne.. har ingen problemer.. cpu ligger på ca 40 grader i følge sensorene mine ligger jeg på 29-38 grader stødig Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 i følge sensorene mine ligger jeg på 29-38 grader stødig det kan hende at det er det hos meg å.. bruker siSandra, ikke sensorer.. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 sisoft rapporterte det samme så jeg tror det er noe rart, men vannblokka er ikke varm i det hele tatt. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 jeg bruker heller ikke vannblokk da.. hehe.. bruker denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123406&cks=PRL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå