Gå til innhold

Nettavisen og TV2 lurer deg

Anbefalte innlegg

I dag satt jeg fredelig og rolig og surfet på nettavisene, siden jeg hadde tid til det.

Kom da inn på nettavisen som ligger under www.startsiden.no

fant en artikkel som jeg fant interessant:

http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article244532.ece

og her begynner morra. Klikker for å se video, for så å finne ut at jeg må registrere meg som bruker. I god tro om at denne tjenesten var gratis.

Etter en lang prosedyre her var jeg endelig registrert, og skulle se videoen. Da fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde tilgang til tjenesten.

Jeg måtte derfor kjøpe et abonoment hos disse....... (argh!!)

Dette ble altså opplyst etter at de har fått informasjon på meg. Tommeltott ned og sverger på aldri å benytte nettavisen igjen her i gården..

Ville bare dele erfaringer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde en lignende erfaring med tv2 web tv. En ting de ikke oplyser klart nok er at når du kjøper en ukes tilgang så fortsetter dette automatisk til neste måned :thumbdown:

Joda de opplyser om det, men det er du som er sløv og ikke leser vilkårene nøye nok ;) Sånt har nok mange brent seg på... Jeg kjøpte en gang en ukes tilgang på TV2 web-tv, og det første jeg gjorde etter jeg signet opp var og kanselere abonnementet. Mange er redd for å gjøre dette før perioden er løpt ut, men frykt ikke, man vil ALLTID ha full tilgang ut perioden man har betalt for, uansett hvor tidlig man kanselerer. Det er nemmelig meget lurt å gjøre dette straks man har fått tilgang til slike tjenester. Da glemmer man det ikke! For det er nettopp det slike tjenester baserer seg på - altså at folk glemmer å kanselere de, og abonnementet løper nye X antal dager eller måneder videre. Oppdager man ikke dette før det har gått for langt, har kunden ofte også glemt både passord og brukernavn. Avbestilling da blir ofte svært vanskelig... Mon tro hvor mange "stakkarer" det er rundt i verden som har glemt og kanselere abonnementet på pr0n-siden de signet opp på... Jeg kjenner en som jobber i en bank, og hun sa de hadde flust av kunder som ikke fikk stoppet slike abonnementer fordi de hadde glemt "subscription ID" HAHAHA :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...