Gå til innhold

Omtale av X-620

Anbefalte innlegg

På oppfordring av andre brukere i en tidligere tråd, skal jeg skrive en miniomtale om X-620.

De var bare helt konge! :D Men det må kanskje taes i betraktning at jeg ikka har hatt noe surround-system før, så det skal ikke så mye til å imponere meg :)

Systemet lager god lyd, kan spille relativt høyt, bassen sparker fra seg (men ikke helt så den river ting av veggene) og man kan koble det til spillekonsoller. Foreløpig har jeg kun testet det på dvd (Matrix seff) og på GameCube (Soul Calibur 2 og Timesplitters 2), og er MEGET fornøyd!! En helt annen opplevelse å se Matrix med surround enn fra de vanlige 2 høyttalerne jeg brukte før. Men som nevnt, akkurat her ville nok det meste imponert meg:) Det var også mye morsommere å spille GC med lyd rundt hele seg=)

Og det beste av alt....de koster kun 395,-!! Det var ukens tilbud på PS Data sist uke, men ligger fortsatt på den prisen. På Komplett koster dem 950,-... Jeg ville ikke følt meg lurt om jeg hadde betalt 950,- for dem, ikke på noen måte! Men å få dem for 395,- er et direkte røverkjøp!! Jeg kan ikke annet enn å anbefale dem på det sterkeste til dere som vil 6.1-system. Er sikkert enda bedre koblet til et 6.1-lydkort, men jeg har dem primært for DVD og GC. Musikk var forresten også sinnsykt bra på dem:D Kan jo tenke seg hva man får hvis man skal kjøpe et anlegg til 395,- i dag :p Lyden av disse høyttalerne vil nok tilsvare et til ca 3000,-...og da er det ikke surround!

Jepp, håper dette var til hjelp for de av dere som vurderer nye høyttalere. Av litt "dypere" omtaler, kan jeg anbefale denne http://www.fastlanehw.com/reviews.php?i=52 Her finner du også masse bilder av systemet. Legg merke til det kuuule blå lyset på hovedhøyttalern :green:

EDIT: Eneste minus er vel at volumknotten sitter på høyre fronthøyttaler, slik at man må røyse seg for å skru opp/ned lyden. Med mindre man har dem ved pc'n da :) Kan også nevne at de überenkelt kan henges på veggen. MEGET smart :)

Endret av NoviKaNa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på om jeg skal kjøpe meg ett sånt sett jeg, bare for å ha til surround liksom... Har jo z-2200 og jeg tviler veldig sterkt på at lyden er like god, det ville jo bare vært dumt av Logitech i såfall...

Vi tenker likt her. Jeg har et par hodetelefoner av god kvalitet til pcen, men surround i spill hadde vært tøft. Når det er såpass billig er det vel bare å kjøpe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...