Gå til innhold

Ultraportabel Tundra 1551

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Maskinen så bra ut den, men personlig så hadde jeg ikke brukt så mange penger for å kjøpe en pc som bare er kiloet lettere enn mange andre pc'er.Men selvfølgelig er behovet blant folk forskjellig ;) Jeg ville gått for 1557x Pro istedet selv om dette ikke er en ultraportable.Så klarer du å bære 0,8kg mer så får du en bedre laptop for pengene,den koster 15.795kr. En av tingene du får til gjengjeld er markedets kraftisgste grafikk kort for bærbar pc(Grafikk: ATI M11 Radeon 9700 128MB).

Du får også en del andre greie ting med som f.eks DVD-brenner..

Resten av informasjonen om denne laptop'en kan du finne på pc data...

Men 1551 er en veldig god ultraportable laptop,det er det ingen tvil om! :yes:

Ps-1557x pro sr ikke inkuldert software.....

Lenke til kommentar
Maskinen så bra ut den, men personlig så hadde jeg ikke brukt så mange penger for å kjøpe en pc som bare er kiloet lettere enn mange andre pc'er.Men selvfølgelig er behovet blant folk forskjellig ;) Jeg ville gått for 1557x Pro istedet selv om dette ikke er en ultraportable.Så klarer du å bære 0,8kg mer så får du en bedre laptop for pengene,den koster 15.795kr. En av tingene du får til gjengjeld er markedets kraftisgste grafikk kort for bærbar pc(Grafikk: ATI M11 Radeon 9700 128MB).

Du får også en del andre greie ting med som f.eks DVD-brenner..

Resten av informasjonen om denne laptop'en kan du finne på pc data...

Men 1551 er en veldig god ultraportable laptop,det er det ingen tvil om! :yes:

Ps-1557x pro sr ikke inkuldert software.....

Joda, kjenner selvsagt til 1557-serien. Men jeg tenkte at min neste bærbare skal være så lett som mulig å ta med seg.. 1551 kan jeg jo nesten putte nedi hvilken som helst sekk. Vekten er ikke så viktig, det er størrelsen som er mest interessant. Må selvsagt ha en bra stasjonær i tillegg. :roll:

Litt skeptisk til det "myke" lokket.. Hvorfor kan de ikke lære av ECS på det punktet? Nå kommer vel kanskje FS P7010 også da.. Men den blir vel litt dyrere..

Lenke til kommentar
hmm.. 1.9kg, 3.5cm high... if that's ultraportable - then what is sonys x505 which is 800gram and 1 to 2cm high?

Hehe, vel for min del er breddexdybde viktigere enn vekt og høyde.

Sony sin blir vel .. Überportable? Hyperportable? :wee:

Litt av poenget er at jeg ønsker meg intern DVD-brenner på maskinen. Det er ikke lett å få til på en 800gram liten sak..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...