Gå til innhold

K700i bugs tråden

Anbefalte innlegg

Det hender at mobilen henger i ca. 1-3 sek når jeg går rundt i menyene eller bare driver med noe generelt inne på mobilen... Irriterende i lengden.

Dessuten hengte mobilen seg opp første gangen jeg skulle lade, måtte ta ut batteri for å løse det.

Ellers er alt vel :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke funnet noen bugs på min enda..... enste må vel være at bakdekselet var litt løst uten batteri inni.

Men en ting irriterer meg litt og det er at det ikke går an å endre på om de skal være lagret som mobilnr, hjemmenr eller jobbnr etter at de er lagret

men regner med at dette blir ordnett på neste fw oppgradering

en kjempetelefon :thumbup:

Lenke til kommentar

rikkmund: tror det er telenor. jeg har i fall opplevd det med min siemens MC60 ( :blush: ) og noen venninner av meg har ogsaa det. dessuten er det noen ganger folk ringer, og faar summetone, og telefonen tringer ikke. (og nei, jeg har bare ett sim-kort;))

Lenke til kommentar
har bare hatt få feil; når jeg tok et bilde samtidig som jeg fikk en mld en gang ble skjermen helt hvit og blinka så boota tlf... fikk ikke mld fram etterpå =( og så har den sletta et nr en gang.. ellers fin =)

Er det å de andre feilene slik med alle K700'ene eller har dere fått en tlf med de problemene å at jeg kanskje ikke for de osv ?

Lenke til kommentar
Er det å de andre feilene slik med alle K700'ene eller har dere fått en tlf med de problemene å at jeg kanskje ikke for de osv ?

det varierer jo...... De første telefonene har ofte mest feil siden produsenten ikke visste om dem når de ble produsert. Men sånne feil kan rettes opp med en software oppgradering.

og angående slerk i bakdekselet. Jeg hadde det i begynnelsen, men dyttet det litt til opp og nå sitter det som støpt :thumbup:

Lenke til kommentar
Vet ikke om dette er bug eller ikke.. men når jeg velger kamera, så går jeg til siden til Video så bli skjermen i svart hvitt, så da hvis jeg går tilbake til kamera så er den fremdeles svart hvitt.. er det en bug ?

kan vær du har stilt på en av effektene?

Lenke til kommentar
kan vær du har stilt på en av effektene?

har ikkke rørt effektene.. vet ikke vordan heller.. men vis jeg går fra kamera, video å tilbake til kamera så blir fargene helt klik koko... alle fargene blir RAR.. PC skjermen ble rød.- veggene ble blå ( som den ikke er til vanlig )

å mye rart :roll::cry:

EDIT: å hvis jeg gjør dette noen gang kommer det fram 1000 forskjelle farger over allt.. :no::cry::scared: nesten 3000 på noe som ikke funker som det skal ???

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

ENDA en bug!!!

I hovedmenyen, så velgte jeg instillenge for ringelyd osv.. da hvis jeg prøver å gå nedover med joystikken, ned til den skiftnøkkelen så åpner den bare ringetone valget igjen :cry: tror jeg har en bugget tlf

EDIT: så hvis jeg endelig klarer å gå opp eller ned eller til siden i menyen, så åpner den hver enkel "logo" får liksom ikke velge selv da.. :( samme gjelder innpå instillene. der jeg kan velge mye. som Blåtann på osv. Å med melding plassen. hvis jeg går nedover så åpner den ting av seg selv. så jeg må gå oppover hele tiden for å kunne velge... er det en Bug ? eller er den slik ?? :roll:

EDIT2!: dette skjedde ikke før nå.. i hovedmenyen hvis jeg prøver å gå til venstre så går det ikke.. ikke noe som skjer :no:

Hva faan er det med min tlf ? :p

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

hvis telefonen har stått på en stund og jeg har surfet litt på wap, skiftet tema, spillt litt osv. så virker ikke mp3 spilleren. Det kommer bare opp "avspilling mislyktes" :mad:

noen som vet hva som er den nyeste firmwaren og hvordan jeg kan finne ut hvilken jeg har

Lenke til kommentar
hmm..merkelig sånn er ikke min...prøv å  ta med joysticken og * tasten: >*<<*<*< så får du fram service menyen.. sjekk så på software info hvilken firmware du har.. du har sikkert samme som oss andre men...jeg har R2A0041

Ehh hva mener du ? forklar litt nermeere :p nå funket den igjen.. måtte på en måte ta den Opp til venstre får å få den til å reagere.. men skal gjøre som du sa å sjekke. Forklar nermere hva or hvordan

EDIT: allt det prakket var vist falsk alarm.. nå funker den helt topp :w00t:

DIGG mobil å KONGE skjerm :dribble:

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Vet ikke om dette er bug eller ikke.. men når jeg velger kamera, så går jeg til siden til Video så bli skjermen i svart hvitt, så da hvis jeg går tilbake til kamera så er den fremdeles svart hvitt.. er det en bug ?

På effekter kom alle dissa fram. det sto de alle. men hvorfor koom alle fram når jeg gikk til siden får å velge filmkamera å tilbake til kamera ?

Lenke til kommentar

skal gå høre med de der jeg kjøpte min på mandag ;)

noen som vet hva nyeste firmware er eller? :hmm:

heldigvis har jeg veldig få feil med min....bare det med mp3 (tror jeg har fikset det nå) og litt slarkete bakdeksel (ikke mye... merker det knapt)

og til dere som skal kjøpe k-700 så bør dere ikke la dere "skremme" av denne posten. K-700 er en veldig bra mobil og på de aller fleste nye mobiler er det litt småfeil (hørte jeg noen si 6230 :hmm: )

Lenke til kommentar
skal gå høre med de der jeg kjøpte min på mandag ;)

noen som vet hva nyeste firmware er eller? :hmm:

heldigvis har jeg veldig få feil med min....bare det med mp3 (tror jeg har fikset det nå) og litt slarkete bakdeksel (ikke mye... merker det knapt)

og til dere som skal kjøpe k-700 så bør dere ikke la dere "skremme" av denne posten. K-700 er en veldig bra mobil og på de aller fleste nye mobiler er det litt småfeil (hørte jeg noen si 6230 :hmm: )

Ja!! K700 seg selv er en FABELAKTIG mobil.. DRIT RÅ!! skjermen er stor å NYDELIG! anbefales på det varmeste :yes:

Lenke til kommentar
skjermen er rett og slett konge :dribble:

OOoooo yea baby :yes: å 65k farger gjør den Enestående..

men tilbake litt til bug listen..

Når du skal ta et bilde, så ser du på skjermen. å da når du tar bilde, blir kvaliteten litt dårligere til dere enn når den er før dere tar bildet ? det er den til meg..

Min terningkast: 5

Lenke til kommentar
hmm..merkelig sånn er ikke min...prøv å ta med joysticken og * tasten: >*<<*<*< så får du fram service menyen.. sjekk så på software info hvilken firmware du har.. du har sikkert samme som oss andre men...jeg har R2A0041

Har du en annen modell eller har du skrivi feil fordi jeg har R2A041

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...