Gå til innhold

Batterikapasitet på SE K700i

Anbefalte innlegg

Har hatt min SE K700i i ca 40 timer nå. Det virker som om de eneste, og da mener jeg eneste, svakhetene som er på denne telefonen er mangel av støtte for minnekort og litt for svakt batteri i forhold til funksjonene.

Lurte bare på hvor lenge batteriet holder på deres K700i?

Etter en lading varte batteriet mitt i ca 24 timer. Da brukte jeg den seff mye, både ringing, spilling, musikk-laging osv.

Noen som har mer eller mindre? Skriv gjerne også hvor mange ladinger du har hatt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

batteriene i symbian og andre avanserte telefoner er litt for svake, men pga den store fargeskjermen går batteriet for tomt desverre. men hvis du er avhengig av bedre kapasitet burde du inverstere i et bedre batteri som koster ca. 500 kr.

Lenke til kommentar
batteriene i symbian og andre avanserte telefoner er litt for svake, men pga den store fargeskjermen går batteriet for tomt desverre. men hvis du er avhengig av bedre kapasitet burde du inverstere i et bedre batteri som koster ca. 500 kr.

Får man kraftigere batteri til K700? Blir den da fysisk større?

Vurderer denne telefonen, men siden jeg synes god batterikapasitet er viktig, så er jeg litt usikker på denne telefonen.

Har en SE T68i nå, og den er jeg fornøyd med batteriet på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...