Netcom man Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Vil bare gi litt info om oppsette til SE k700.Da wap og mms instillinger ikke ligger ut på nett så kan man bruke innstillinger til T630. mvh Tommy Lenke til kommentar
jendor Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Du Netcom man... er du ansatt i NetCom du eller? Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 hm... Samme lurte jeg litt på... Virker som en info/reklamekanal mot forumet fra Netcom gsm...... Lenke til kommentar
Netcom man Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Du Netcom man... er du ansatt i NetCom du eller? yepp netcom ks..... Lenke til kommentar
Netcom man Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 hm...Samme lurte jeg litt på... Virker som en info/reklamekanal mot forumet fra Netcom gsm...... Vil bare gi litt info om mms innstillinger,da det er fasktisk mye folk som lurer på hvor man finner disse til denne telefonmodellen! Reklamerer jo ikke for netcom,hvor i alle dager fr du det i fra????? mvh Tommy Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 hm...Samme lurte jeg litt på... Virker som en info/reklamekanal mot forumet fra Netcom gsm...... Vil bare gi litt info om mms innstillinger,da det er fasktisk mye folk som lurer på hvor man finner disse til denne telefonmodellen! Reklamerer jo ikke for netcom,hvor i alle dager fr du det i fra????? mvh Tommy Du sier at du ikke reklamerer for Netcom! Nei det har jeg aldri trodd Netcom man litt så... Lenke til kommentar
Netcom man Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 hm...Samme lurte jeg litt på... Virker som en info/reklamekanal mot forumet fra Netcom gsm...... Vil bare gi litt info om mms innstillinger,da det er fasktisk mye folk som lurer på hvor man finner disse til denne telefonmodellen! Reklamerer jo ikke for netcom,hvor i alle dager fr du det i fra????? mvh Tommy Du sier at du ikke reklamerer for Netcom! Nei det har jeg aldri trodd Netcom man litt så... HEHE....der sa du nå....skal skal endre nick til "nøytral man" Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hvor jeg har det fra at du reklamerer???? Nei...ikke noe annet enn en generell følelse.... jfr...første innlegget ditt om den nye hjemmesida f eks.... Men greit. Jeg tar vel feil da.... Har heller ikke sagt det er noe galt i å forsvare Netcom. (Krevende nok det) Lenke til kommentar
jendor Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Det er krevende og sikkert frustrerende også, i disse priskrig-tider.. hehe Lenke til kommentar
L@zaa Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Bryr meg ærlig talt ikke om det var reklame eller ikke.. Skader jo ingen om det er det..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå