Gå til innhold

Sony Ericsson F500i lanseres snart?

Anbefalte innlegg

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=glo...m=pp1&pid=10172

Gå til linken over for å få mer info om SE's F500i. Denne tlf har vært omtalt før på mobil.se, men denne gangen er den bekreftet fra SE.

Av specen ser dette ut som en forenklet versjon av K700, dvs. de har tatt ut radio og blåtann. Denne er nok rettet mot ungdomdsmarkedet.

Det skal dog sies at den spiller mp3-lyd, mp4 video.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

F500i er eksklusiv for Vodafone, så den får du nok aldri se i Norge ;)

Mye av det som står der stemmer ikke helt. Ser ut som det er K700-specsene de hart lagt ut. F500i har f.eks kun et 128x160 pixels display, som T630.

Endret av molna
Lenke til kommentar

Det kommer jo en K500 litt senere som er den samme versjonen, bare ikke bundet til Vodafone. Men det med oppløsinga kan det jo være at de har oppgradert skjermen. SE har begynnt å oppgradere specsene underveis. Får håpe :thumbup:

Lenke til kommentar
Fine specs har den,men er det bare meg eller er det flere som synes denne er stygg? :shrug:

Du er ikke alene.

Men jeg tror faktisk jeg ville syntes denne er finere i virkeligheten. Men men...

Edit: Wow, 14 mm tykk. Det er vel temmelig lite. Noen som er på det nivået?

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Der så den mye mer røff og metallisk ut.

Her er det plastikk deluxe ;)

SER kanskje metallisk ut, men det er i såfall bare fargen.

Denne mobilen er neppe lagd av SonyE selv, til det er den alt for billig bygd. Batteridekselet er bare klemt inn, en vannvittig dårlig løsning. Men for all del, her snakker vi om en low-end mobil også da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...