BWW Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Noen forslag? Kommer ikke inn i bredbånds routeren med IP. Det er ikke fast tlf i huset. Hva er det møntøren gjør, siden han må komme ved innstallasjon uten fasttlf? Noen? Endret 24. juni 2004 av BWW Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 kontakt leverandør og feilmeld den. Lenke til kommentar
BWW Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 tror det er det de har gjort. Tror du Ip'en kanskje er feil? At de søker på feil IP? Her hjemme scanner jeg for å finne min trådløse, hvis jeg må. Går det ikke an å søke etter den? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 joda, går fint det. hvordan kan du vite at du ikke kommer inn på ip'en hvis du ikke vet ip'en? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hvis ikke din ip, stemmer overens med den som routeren gir ut, så finner du den ikke. Sett på fast ip på maskinen din. feks hvis manualen sier at routerens ip er 192.168.0.1, så setter du DIN ip til 192.168.0.2. Omstart, prøv så å komme inn på routeren igjen. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Noen forslag?Kommer ikke inn i bredbånds routeren med IP. Hva slags router og er linja di oppe og går? Lenke til kommentar
Spydz Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Det er ikke fast tlf i huset. Hva er det møntøren gjør, siden han må komme ved innstallasjon uten fasttlf? han henger modemet på veggen å ser at alt er i orden. jeg fikk etter mye om og menn avbestilt denne... men da kan du ikke klage hvis linja ikke fungerer etter at den egentlig skal være koble opp, men bestille ny montør, og vente vente vente... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 mener å huske at hvis du ikke har telefonlinje inn til huset vil isp'en gi deg en løsning som kalles full aksess. i stedet for å splitte trådparet som allerede er inn til huset, får du et eget trådpar. Lenke til kommentar
BWW Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Ja det var det da? (agvg) Det er ikke jos meg men en kollega på jobben. Leverandøren er Direct Connect ihvertfall, men web siden deres forteller ingenting om hva de leverer av routere. Caddy - logisk forslag - vet ikke om hun har prøvd det enne Skal høre Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Leverandøren er Direct Connect ihvertfall, men web siden deres forteller ingenting om hva de leverer av routere. DC leverer ikke ut modemer eller noe. Det er forhandleren hvor han kjøpte linja som ordner med et passende modem/router. Sikker på at det er en router og ikke bare et enkelt modem? Lenke til kommentar
BWW Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Dette med møntøren er jeg ikk eklok på - nei. Har tele2 selv og prøvd å komme unna montøren, men det gikk ikke. Han kom, uten å henge noe som helst på veggen. Åpnet såvidt esken til modemet, lot søpplet ligge, feridg på 2 min og alt han gjorde var å sette pluggen i veggen - og vips 500,-. Hadde han i det minste tatt opp en skrutrekker så det så litt viktig ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå