Gå til innhold

Themes og 7610!?!

Anbefalte innlegg

Har 7610 themes slik som 6600??

Vurdererer å kjøpe meg den men er veldig usikker. Er så mange telefoner å velge mellom for tiden.

Er 7610 en helt lik telefon som 6600 bare med mye bedre kamera og et nytt og noe mindre design er vel egentlig det jeg lurer på!

:yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har 7610 themes slik som 6600??

Vurdererer å kjøpe meg den men er veldig usikker. Er så mange telefoner å velge mellom for tiden.

Er 7610 en helt lik telefon som 6600 bare med mye bedre kamera og et nytt og noe mindre design er vel egentlig det jeg lurer på!

:yes:

Ja de bruker samme themes.

7610 har dog noen fler forbedringer. Den har med fler programmer, som Wireless Village klient, real-player støtter denne gangen mp3 og litt mer små ting.

En ting 6600 er bedre på synes jeg, er at den bruker mmc og ikke rs-mmc.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg tar heller ikke sjansen.. har bestil 128 MB RS-MMC, så jeg håper det holder til litt.. Jeg klarte meg ganske lenge med tilsammen 40 MB på min 6230 så det går sikkert greit..

btw: hvordan er lyden på MP3 avspilling i forhold til på 6230? Har "MONO" istedefor "STEREO" mye å si? eller gjelder dette bare for headset :blush:

Lenke til kommentar

btw: hvordan er lyden på MP3 avspilling i forhold til på 6230? Har "MONO" istedefor "STEREO" mye å si? eller gjelder dette bare for headset  :blush:

Finnes ikke headsett som støtter 7610. (bortsett fra det teite hs-5, en øreplugg). Så ser ikke annen grunn til at de har mp3 støtte i den annet enn å bruke de som ringetoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...