IngKogni2 Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Får ikke Flightsim 2002 pro. til å funke med windows 2000 professional. Får feilmeldingene: "The file "terraintextures.cfg" is missing or damaged" og "The file "Scenery.vfg" is missing or damaged" når jeg prøver å kjøre spillet. har innstallert det på nytt flere ganger uten å lykkes. Spillet funker med en gang at jeg har innstallert det og går direkte inn på det, det funker når jeg går ut av det og kjører det på nytt, jeg kan RESTARTE maskina fra start-menyen og så kjøre flightsim, men jeg kan IKKE SLÅ AV og slå på igjen maskina. Da kommer feilmeldingene ovenfor. Ka kan dette være ?? IngKogni2 Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Dette tar jeg helt ut fra det blå, har ingen anelse om det funker, men det er verdt et forsøk: Slik jeg forstår dette er det filene terraintextures.cfg og scenery.cfg som forandrer seg når du slår av maskinen. Derfor kan du gå inn i Flight Simulator-mappen men en gang du har installert spillet, og ta kopi av de to nevnte filer. Legg kopiene i Mine Dokumenter eller noe, bare ikke i samme Flight Simulator mappe. Når du har slått av og slått på maskinen kan du bytte ut de orginale filene i Flight Simulator-mappen med kopiene du har laget. Da skulle filene være slik de opprinnelig var. Dersom du ikke skjønte dette, trenger du ikke å prøve, for jeg er ikke sikker på om det fungerer. Men jeg vil si at det er verdt et forsøk. Til dere andre, rett meg hvis dette er helt på jordet! Lenke til kommentar
IngKogni2 Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Takker..... Allt er jo verd et forsøk. Bynner å bli ganske desperat.... Ingen av spillene mine som funker etter at vi fikk 2000... IngKogni2 Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 eller du kan få noen andre til å installere det og så kan du ta han/hennes filer (hvis de virker) og erstatte de ødelagte med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå