Gå til innhold

Spansk tyrefekter spiddet... Ler meg ihjel!

XmasB

Anbefalte innlegg

VG kunne idag fortelle at en spansk tyrefekter er blitt spiddet av en okse... Det er kanskje det morsomste jeg har lest på lenge! Håper det går riktig ille med tyrefekteren. :yes: Regner dessverre med at oksen allerede er blitt avlivet...

På den annen side er den jo allerede blitt torturert så mye at det vil være for det beste.

Spansk tyrefekter spiddet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
VG kunne idag fortelle at en spansk tyrefekter er blitt spiddet av en okse... Det er kanskje det morsomste jeg har lest på lenge! Håper det går riktig ille med tyrefekteren. :yes: Regner dessverre med at oksen allerede er blitt avlivet...

På den annen side er den jo allerede blitt torturert så mye at det vil være for det beste.

Spansk tyrefekter spiddet

Av og til overasker verden meg med retferdighett, men det er no heller sjelden :)

Lenke til kommentar
Spanjoler koser seg med at dyr får vondt, dere koser dere med mennesker som får vondt. Hva er verst? Hmmm....

Men dyrene koser seg ikke over at spanjakken lider. Oksen gjør det i selvforsvar, matadoren for underholdning.

Go Go oksen! Neste gang klarer d udet!

Lenke til kommentar
Lidelsene skjer uansett motiv og humør.

Yeah right, så når løver biter i filler antiloper er det like forkastelig som når tyrefektere torturerer okser? I don't think so.

Tyrefekting er faktisk den eneste form for "underholdning" hvor jeg blir glad når utøveren blir kvestet totalt. Når tyrefekteren blir sendt seks fot under har jeg også null sympati.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...