XmasB Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 VG kunne idag fortelle at en spansk tyrefekter er blitt spiddet av en okse... Det er kanskje det morsomste jeg har lest på lenge! Håper det går riktig ille med tyrefekteren. Regner dessverre med at oksen allerede er blitt avlivet... På den annen side er den jo allerede blitt torturert så mye at det vil være for det beste. Spansk tyrefekter spiddet Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 VG kunne idag fortelle at en spansk tyrefekter er blitt spiddet av en okse... Det er kanskje det morsomste jeg har lest på lenge! Håper det går riktig ille med tyrefekteren. Regner dessverre med at oksen allerede er blitt avlivet...På den annen side er den jo allerede blitt torturert så mye at det vil være for det beste. Spansk tyrefekter spiddet Av og til overasker verden meg med retferdighett, men det er no heller sjelden Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Tyrefekting ja... misliker egentlig alt som har med dreping av uskyldige dyr, kun for underholdning. Jeg er glad på oksens vegne Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Det når sånne ting som gjør meg litt glad avogtil. Forbanna dyremishandler som gud vet kor mange okser han har på samvittigheten fikk gjennomgå for engangs skyld. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) jeg kjenner det langt i hjertet når folk blir drept/skadet av dyr i sånne sammenhenger, jeg elsker det Jeg hater dyremisshandling bare synd det soom oftetst går bra med de folkene... Endret 24. juni 2004 av notalive Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 supert. Skulle berre ønska slikt hendte litt oftare... Dei fortjene da så inderlig! Det er dyra det er synd på Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Dere som "digger" dette: Er dere klar over at dere senker dere ned på samme nivå som de som ser på og liker tyrefekting med disse uttalelsene? Lenke til kommentar
lubb Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Oksen gikk ikke inn der frivilligt, det gjorde tyrefekteren. Så den som ikke synest at han hadde godt av det, må tenke seg litt om. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Spanjoler koser seg med at dyr får vondt, dere koser dere med mennesker som får vondt. Hva er verst? Hmmm.... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Spanjoler koser seg med at dyr får vondt, dere koser dere med mennesker som får vondt. Hva er verst? Hmmm.... Men dyrene koser seg ikke over at spanjakken lider. Oksen gjør det i selvforsvar, matadoren for underholdning. Go Go oksen! Neste gang klarer d udet! Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Lidelsene skjer uansett motiv og humør. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Ja, men oksens motiv er ikke lidelse, i motsetning til matadorens motiv som er å lage underholdning av oksens lidelse. What goes around, comes around... Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Vi koser oss med å se drittsekker får det vondt Edit: leif Endret 25. juni 2004 av HoLy_CoW Lenke til kommentar
tøs Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Det som virkelig er ikke, er at noen ganger dreper de ikke oksen. De "fiksern", lappern sammen og bruker stakkars dyret en gang til. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Lidelsene skjer uansett motiv og humør. Yeah right, så når løver biter i filler antiloper er det like forkastelig som når tyrefektere torturerer okser? I don't think so. Tyrefekting er faktisk den eneste form for "underholdning" hvor jeg blir glad når utøveren blir kvestet totalt. Når tyrefekteren blir sendt seks fot under har jeg også null sympati. Endret 25. juni 2004 av Vice Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Uansett står dere inne for en temmelig primitiv "øye for øye, tann for tann"-tenkning som jeg ikke har særlig sansen for. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Og du står inne for en temmelig blåøyd tenkning som vi ikke har sansen for ... Endret 25. juni 2004 av Vice Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Er jeg blåøyd fordi jeg ikke nyter synet av skadde mennesker? Verden er jammen blitt rar... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Hva er verst? Hmmm.... At oksen ikke valgte å utsette seg for noe slik. Det gjorde matadoren. Greit nok, dyr blir slakta i naturen all the time, men dette er unødvendig vold. Endret 25. juni 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå