DementedAlbino Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Trenger en stabil mail, mye plass i inbox og støtte for pop3. Andre funksjoner er bare ett +. Må ikke være raklame i mailene jeg sender ut. Noen som har noen å anbefalle? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Tror ikke du finner dette, men Hotmail kan jo kobles opp mot OE og utvides snart til 250MB. EDIT: OE ikke IE..... Throw-in er bra side, ja. Endret 24. juni 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
TheLoco Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Vet ikke om netcom.no leverer til alle fortsatt, var ihvertfall ingen betingelser knyttet til tjenesten tidligere. Sjekk selv. Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hvorfor bruker du ikke bare den mailen som leveres av din ISP? De fleste av disse har jo også støtte for webmail. Fatter bare ikke hvorfor folk bruker Hotmail o.l. (annet enn for en junk-adresse, da). Lenke til kommentar
Blib Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 http://www.spymac.com/ har jeg hørt noe bra om. 1GB lagringsplass. Ser ut til at frontsiden dems er litt fucket akkurat nå Lenke til kommentar
jarex Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 bruker spray.no sin mail den er greit med virus sjekk og ingen spam eller ting og tang i mailene du sender ut Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg bruker også Spray sin mail, som jeg mottar i Outlook Express. Fungerer smertefritt, rask sjekking av ny mail mot server, og lite/ingen spam. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Hvorfor bruker du ikke bare den mailen som leveres av din ISP? Da får jeg ikke mer enn 20 MB, og jeg vil ha hvertfall 100 MB. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Jeg bruker også Spray sin mail, som jeg mottar i Outlook Express. Fungerer smertefritt, rask sjekking av ny mail mot server, og lite/ingen spam. Spray tilbyr jo bare lusne 2 MB, noe som er altfor lite. Endret 24. juni 2004 av svortevik Lenke til kommentar
moray Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 NRK Hva er "specs" hos NRK (Lurer på dette selv) Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 www.start.no sin er vel fin? Gratis er den og! Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Yahoo! Mail. Fin som fy, har brukt den i mange år... Scanner mailen din med Norton gjør den også.. Lenke til kommentar
smalfjord Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Utskjelte Telenor med sin frisurf konto er også pop-vennlig. Men må kjøres 10 sekunder via telefonlinjen, da man må "aktivere" kontoen via frisurfs verktøy. (Grunnen til at den er gratis er at man bruker tellerskritt gjennom Telenor). Men man kan fint bruke pop/smtp etterpå uten å bruke oppringt forbindelse. Tror de har 10MB lagringskapasitet. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Yahoo! Mail.Fin som fy, har brukt den i mange år... Scanner mailen din med Norton gjør den også.. Ja de har jo nå fått 100MB, men mmin yahoo mail blir ikke oppgradert till 100 MB, så dermed blir plassen for liten, og mail adressen jeg vil ha med .com ending hos yahoo er opptatt, så da går ikke det heller. Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 NetCom sin webmail fungerer også greit, men savner adresseliste Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Spray tilbyr jo bare lusne 2 MB, noe som er altfor lite. Joa, men når man laster ned via Outlook Express, blir det jo lagret på harddisken. Og der er det ikke akkurat 20MB-begrensning, avhengig av hvor gammel harddisk man har... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå