Help me Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hei! Kan noen hjelpe meg? Skal kjøpe Siemens M65 eller CX65 men må vite forskjeller UNNTATT At M65 ikke har: Hard taster og klumpete At CX65 ikke har : Bluetooth (blåtann) please HELP ME! im lost Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 ingen av de har blåtann. m65 tåler mer. men de er stort sett ganske like ellers. ringentoner,spill og bilder er vell største forskjellen innvendig Lenke til kommentar
Help me Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg vet at ingen av de har blåtann, men hvilke har best spill etc? Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Hoax og scoot har fått sine telefoner. må nesten vente til noen av de har stått opp da mener jeg m65. jeg vet ikke hvem som har cx65. Endret 24. juni 2004 av tommmy Lenke til kommentar
Help me Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 og så en ting til. På en CX ellr M [65], hvor lang film kan du ta hvis du har normalt med ting lagra fra før.( kanskje 45 bilder, noen mldinger også d vanlige) Lenke til kommentar
molna Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 CX65 har utskiftbare deksler. Ingen av dem har særlig bra spill pre-installert, men du finner veldig mye bra som kan kjøpes da CX65 er noe kjappere på spill enn M65. Jevner seg nok ut etter hvert som ny FW kommer, dessuten er de allerede raske nok for de beste spillene. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Ja, jeg har M65, ganske digg telefon, forskjellen er nok støtsbeskyttelsen, ( som jeg velger og gi en + ) .. Ja, forresten, hvordan oppdaterer man FW ? Har faktisk ikke funnet noen feil enda! Men alltid bra med nyeste ! Lenke til kommentar
molna Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Er ingen ny FW tilgjengelig enda da Bruker ta et par måneder. Er vel ingen som vet om Siemens kommer til å tilby selvoppgradering for disse mobilene enda heller, men de har jo bra tradisjon for det da.. Lenke til kommentar
Help me Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Hva er FW? Sorry. er litt newbie i disse ordene Lenke til kommentar
rønning Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Telefonenes programvare(operativsystem)....for å si det enkelt.. vet ikke om det er helt korrekt å si det sånn, men greide ikke å si det på en annen måte. Lenke til kommentar
Gauty Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Telefonenes programvare(operativsystem)....for å si det enkelt..vet ikke om det er helt korrekt å si det sånn, men greide ikke å si det på en annen måte. Se for deg en PC. En PC ville ikke fungert uten WINDOWS. Uten noe WINDOWS ville pcn vært helt svart, blank.. og du ville ikke kunne gjøre noen ting. Firmwire er mobilens WINDOWS på en måte. Uten den ville mobilen vært blank. Oppgradering kan du se på akkurat det samme som windows. De slipper "Servicepacks" for sen-oppdatering. Samme gjør mobilprodusenten.. de slipper firmwire for oppdatering av telefonene sine Håper du forstod noe mer nå Lenke til kommentar
scoot Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 [pirk] En PC fungerer da fint uten windows Aldri hørt om linux.. [/pirk] [ ] Lenke til kommentar
Help me Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Hva er Instant Messaging? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 http://www.mobiletechnews.com/info/2002/06/24/114742.html Har M65 og er veldig fornøyd med den, noen barnesykdommer (småfeil i programvare) er funnet, men det kommer jo oppgradering snart, og de skal vist være mulige å hente ned rett fra internett til mobilen. Synes du skal se her http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=255266&hl= for her ligger stortsett all info som vi har klart å grave til oss. Lenke til kommentar
Help me Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Takk for alle svar. men hvis det ikke er no forskjell så burte jeg kjøpe M65 egentlig da? har valget mellom M65 og CX65. Det fins ikke deksler til M65 vel? og kan noen svare CA. Hvor lang/hvor mange filmer jeg kan ha inne på feks. m65. er det en film og rundt 20sek, eller mange på noen minutter Lenke til kommentar
scoot Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Du kan laste inn filmer i .3gp trur jeg. du kan ta opp 11sekunders video i OK kvalitet selv JEg ville gått for M65.. Tåler god del mer! Lenke til kommentar
Help me Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Du kan laste inn filmer i .3gp trur jeg. du kan ta opp 11sekunders video i OK kvalitet selv JEg ville gått for M65.. Tåler god del mer! 3gp.? I 11 sekunder så har du ikke mer igjen av de 11MB'ene? Lenke til kommentar
Help me Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 og har du ikke plass til bilder og sånn etter Video'n? 11 sec det er jo nesten ubrukelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå