mthorsg Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hvor kan jeg få en bra database server plass, hvor jeg kan legge ut phpBB? Dette må helst være gratis... Har noen av dere brukt phpBB? Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 FreeSql.org Der er det gratis sqldatabaser, men det er noe ustabilt til tider Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Freesql.org kan ikke brukes til forum-databaser: # FreeSQL does not host any databases for phpBB, phpNuke, YABB, vBulletin or any other database intended to drive a prepackaged web based BBS Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Gratis? Har du ikke et par kroner å avse til et domene og lagringsplass? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Gratis? Har du ikke et par kroner å avse til et domene og lagringsplass? Ikke alle har et par kroner å avse... Endret 24. juni 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Nei, det var derfor jeg spurte ham. Lenke til kommentar
mthorsg Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Gratis? Har du ikke et par kroner å avse til et domene og lagringsplass? Jeg har domene skjønner du.. Men har serverplass som jeg har betalt for men den støtter ikke Mysql, da må jeg oppgradere den, men det er verdt det! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Ja, det er helt klart verdt oppgradineringen! Lenke til kommentar
mthorsg Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg har funnet meg en gratis server plass nå... Så da sparer jeg de pengene. Er ikke så stor satsing jeg driver med foreløpig, så jeg trenger ikke svi av mye penger for å få sånn någenlunde brukbart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå