mthorsg Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 I dag begynner kvartfinalene i EM 2004! Her er det jeg tror skjer: Portugal - England 1-2 Frankrike - Hellas 2-0 Sverige - Nederland 1-3 Danmartk - Tsjekkia 2-3 Håper på at Tsjekkia vinner alt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Håper på Tsjekkia - England i finalen jeg. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Håper på Tsjekkia - England i finalen jeg. Enig. England og Tsjekkia er de lagene som har vist seg sterkest og også overasket mest positivt i gruppespillet. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Tsjekkia - Nederland blir det Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Frankrike-Portugal i finalen. mvh Pantera Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Tsjekkia - Nederland blir det Kanskje, men da må Nederland slutte med intrigene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Tsjekkia - Portugal i finalen Lenke til kommentar
mthorsg Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Frankrike - Tsjekkia, møtes i finalen.. Noen som vet hvilke kampvinnere som møtes i semi-finalene? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Frankrike - Tsjekkia, møtes i finalen.. Noen som vet hvilke kampvinnere som møtes i semi-finalene? går ikke.. de møtes i en eventuell semifinale blir: Portugal/England - Sverige/Nederland Frankrike/Hellas - Tsjekkia/Danmark i semiene Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Frankrike - Tsjekkia, møtes i finalen.. Noen som vet hvilke kampvinnere som møtes i semi-finalene? Det er komplett umulig, fordi Frankrike of Tsjekkia møter kvarandre i ein eventuell semifinale dersom Frank slår Hellas og Tsjekkia slår Danmark Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Noe som er litt kjipt... Min drømmefinale var først Italia - Frankrike, men italia røk jo ut. Så var det Tsjekkia - Frankrike, helt til jeg fant ut at det var komplett umulig at de møtes i finalen... Lenke til kommentar
mthorsg Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Frankrike - Tsjekkia, møtes i finalen.. Noen som vet hvilke kampvinnere som møtes i semi-finalene? Det er komplett umulig, fordi Frankrike of Tsjekkia møter kvarandre i ein eventuell semifinale dersom Frank slår Hellas og Tsjekkia slår Danmark Ja, skjønner det nå da. Da spår jeg England - Tsjekkia i finalen... Men jeg tørr ikke spå resultatet.. Dette EM'et er så uforutsigbart at det er helt sykt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Bare Portugal eller England er med så er jeg fornøyd! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Om Tsjekkia vinner EM forundrer det meg ikke. De har veldig mange gode spillere i utenlandske serier og er et god og sammensatt lag. Desuten må jeg nesten si at en av EM`s beste kamper var Tsjekkia - Nederland. Å finne en like god, spennende og fair knallkamp er vanskelig. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Uff, jaja... da var Nederland ute, og Portugal i finalen Samtlige lag jeg har "holdt med" etter at Tyskland ble slått ut, er ute. Håpet på at England skulle ta Portugal, jeg håpet at Danmark skulle ta Tsjekkia. I semifinalene håpet jeg på Nederland, og jeg håper fortsatt på Hellas. Hadde vært morsomt med Hellas i finalen, selv om de møter Europas beste lag for øyeblikket. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Europas om ikke verdens beste lag. Tsjekkia ser sinnsykt sterke ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå