WaRFaiR Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Vurderer om dagen sterkt å gå til innkjøp av en Powerbook eller iBook, men har for å være helt ærlig aldri fått oppleve OS X eller Mac i levende live. Har i mange år suldret med FreeBSD og deres varianter, og veldig hypp på å fått sett dette systemet. Skulle bare vært deilig å hatt en maskin som bare er deilig og funker til daglig. Hacke kan jeg gjøre på PCen Men til spørsmålet, finnes det butikker som selger disse maskinene, og hvor det er mulig å tukle å se litt? Bor i Hamar, men ser det vel som sannsynlig at jeg må til Oslo evnt for å finne det jeg leter etter? Har kikkelt litt rundt på forumet her, men ikke funnet noe svar på det jeg leter etter. Litt trøtt enda, så kan være det har gått meg forbi.. På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Her er noen alternativer: Mac & Carry. Ullevål Stadion, Oslo. Computercity. Alnabru, Oslo. Det er mulig at OpplandsData på Gjøvik har maskiner du kan titte på. Ta en tlf og hør! Endret 24. juni 2004 av Solaris Lenke til kommentar
WaRFaiR Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Takker for tips! Da blir det nok en Oslo tur, finner det mer praktisk enn Gjøvik/Oppland uansett! EDIT: Tjoho! Post nr 100 Endret 24. juni 2004 av WaRFaiR Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) ComputerCity har også butik rett utenfor Sandvika storsenter. Endret 24. juni 2004 av eckmann Lenke til kommentar
Gunnaren Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Du kan også prøve mac på Japan Foto i Grensen eller evt Oslo Kameraservice på selve Karl Joh her i Oslo. Jeg kjøpte min på Japan Foto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå