Gå til innhold

Pen Tricks Pennetriks

Zeph

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Lol ? Man ser tydelig at det ikke er ekte ! De er valdig flinke med pc'en de gutta men de gjorde iallefall 2 glipper som jeg så og det var at på ene filmen så flytta musa seg og på en annen så flytta noen ark på seg pluss at det ble lysforskjeller der.

Men se nøye dere også så ser dere det samme, mulig jeg tar feil men det så veldig fake ut.

Lenke til kommentar
SYKE SYKE MENNESKER.Et godt preg på at de 1. Ikke har dame

2. Ikke har venner

3.Veldi lite sosiale

:hrm:

:roll:

-----------

Sånn som det ser ut for meg, virker de som de jobber som tegner. Anime er stort i asia vettu!

Lenke til kommentar
Lol ? Man ser tydelig at det ikke er ekte ! De er valdig flinke med pc'en de gutta men de gjorde iallefall 2 glipper som jeg så og det var at på ene filmen så flytta musa seg og på en annen så flytta noen ark på seg pluss at det ble lysforskjeller der.

Men se nøye dere også så ser dere det samme, mulig jeg tar feil men det så veldig fake ut.

ja du tar feil for den gongen arket flyttet på sg so var d vinden. dessuten se nøye på skygger og andre bevegelser.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

This is the REAL bumping!

--

Noen som har fått det til enda? :p Jeg møtte en fyr her på vgs som nå går i klassen min og plustelig så jeg han gjøre noe wicked med pennen sin i timen. Dagen etter måtte jo jeg selvfølgelig lære meg det og! :p Tok meg ca 30-40min å få det til...

Er en tanke mindre insane enn folka åp videoen men se, det er jo meg! =D

Min egen pentrick:

http://home.c2i.net/t3ddy/PENTRICKS.avi

EDIT: Halve Norge kan det sikkert, bare jeg som ikke har fått det med meg. :p

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...