L0ko Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Har et gigabyte kort, husker ikkje modellnavnet og sitter ikkje på min egen pc nå, men trur det er k7xxx . vifta som sitter midt på hovudkortet og kjøler en chip der brtåker nokke så innfor.-. er det skummelt å ta den bort? bør eg erstatte den med ei anna vifte? har sånne små vifter en reell effekt anyway? skal montere to kabinettvifter, en oppe og en nede. er det best å la vifta nede dra luft inn i systemet og så la vifta oppe blåse den ut? (varmluft stiger ?) Lenke til kommentar
moray Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hvis du fjerner den burde du erstatte den med i hvert fall en passiv ribbe f.eks: En slik.Hvis man kobler ut vifta er det lett for at systemet blir ustabilt. er det best å la vifta nede dra luft inn i systemet og så la vifta oppe blåse den ut? (varmluft stiger ?) Riktig som du sier.. Inn nede foran og ut oppe bak. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Sett på denne. Kald luft inn nede og varm luft ut oppe. Lenke til kommentar
L0ko Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Ok, da kjøper eg den hos microplex! Lenke til kommentar
L0ko Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 er det best å bruke kjølepastaen som følger med? har en tube med artic silver liggende, kanskje det er bedre? Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 er det best å bruke kjølepastaen som følger med? har en tube med artic silver liggende, kanskje det er bedre? Skulle tru artic silver var bedre ja Lenke til kommentar
moray Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Artic Silver er en del bedre enn den som følger med.. Ulempen er at hvis chipsettet er litt ujevnt så går det med en del kjølepasta.. *(erfaring)* Lenke til kommentar
havfal Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Du bør så absolutt bruke Arctic Silver framfor den som følger med Lenke til kommentar
moray Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Se her for test av kjølepasta. Lenke til kommentar
L0ko Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Da går eg for min egen kjølepasta ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå