EinarEriksen Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Virtuelle tastatur på vei Nå er virtuelle tastatur ute på markedet i blant annet Storbritannia. Også mobilprodusenter ekspimenterer med å bygge teknologien inn i mobiltelefoner. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 bare småplukk, men: Også mobilprodusenter ekspimenterer med å bygge teknologien inn i mobiltelefoner. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 bare småplukk, men:Også mobilprodusenter ekspimenterer med å bygge teknologien inn i mobiltelefoner. Takker. Det er rettet nå. Illustrasjonsbilder or de spesiellt interesserte Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Noen som har peiling på når denne vil være i salg (til SX1) i Norge, og hvor mye den kommer til å koste? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Noen som har peiling på når denne vil være i salg (til SX1) i Norge, og hvor mye den kommer til å koste? Prisen blir vel mellom 1000 og 1500 kroner en plass. Vil nok ihvertfall ikke overstige 2000. Den delen av spørsmålet ditt jeg kunne svare på Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Noen som har tenkt på hvor vondt det vil gjøre å hamre løs på et slikt tastatur, eller rettere sagt bordet/overflaten du prosjekterer tastaturet på? Ikke alle som tenker over at det er fjærer i et vanlig tastatur som demper fingrenes trykk. Uansett, tipper du vil få en del lange blikk når du stiller opp med denne på cafèen. En må ha dings for oss mobilfreaks. Noen som vet om denne er følsom for sterkt sollys? At tastaturet blir vanskelig å se liksom... Eller om noen bruker en fjærnkontroll til TV (infrarødt lys) og det vil skape forstyrrelser? Selger de dette i statene (skal på ferie)? Produsent-link? Tilkobling (BT/IR)? Mange spørsmål EDIT: http://www.itechdynamic.com/ Endret 27. juni 2004 av F-r-e-d-r-i-k Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Noen som har tenkt på hvor vondt det vil gjøre å hamre løs på et slikt tastatur, eller rettere sagt bordet/overflaten du prosjekterer tastaturet på? Ikke alle som tenker over at det er fjærer i et vanlig tastatur som demper fingrenes trykk. Uansett, tipper du vil få en del lange blikk når du stiller opp med denne på cafèen. En må ha dings for oss mobilfreaks. Noen som vet om denne er følsom for sterkt sollys? At tastaturet blir vanskelig å se liksom... Eller om noen bruker en fjærnkontroll til TV (infrarødt lys) og det vil skape forstyrrelser? Selger de dette i statene (skal på ferie)? Produsent-link? Tilkobling (BT/IR)? Mange spørsmål EDIT: http://www.itechdynamic.com/ Jeg holder meg til mitt nåværende tastatur. Du kan jo ikke akkurat skrive så kjapt på bordet, da, men på mobben er det greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg