~Alex~ Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 syntes dette spillet ikke er dypt nok for rollespilling og ikke nok hack-and-slash for et arcade spill så jeg forstår ikke helt hva dere liker så godt med dette spillet? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 herre gud da menneske! nå har jeg ikke spillt morrorwind, men det at du kritiserer det fordi det ikke passer helt inn i din kategorier og definisjoner er jo bare dumt Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Nå har jeg aldri spilt "Morrorwind" heller... Morrowind derimot er et utmerket spill Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg begynte nettopp å spille Morrowind igjen, og det har tatt meg fullstendig med storm. Om mulig enda mer enn når det kom ut. Starten kan riktignok være litt tørr, men når du først får etablert deg i en guild, og ser hvor skreddersydd hvert minste oppdrag er for klassen din, og hvor mange side-quests og småting du kan gjøre, det er DA du forstår hvorfor det har blitt en bestselger. Jeg startet meg nettopp en Wood Elf Shadowstaler (Custom class). Dette skulle være en tyv med gode bueferdigheter, samt mulighet til å lage seg egne drikker for å styrke sine egenskaper både som tyv og kriger. Dette har fungert helt perfekt. Hvis jeg blir lei av et mission, går jeg bare rundt omkring i en by på natterstid, leter etter noen låste dører, og forsyner meg vilt av hva en-eller-annen rik "Dunmer" måtte ha. Rollespill-egenskapene er med andre ord dratt til det ytterste, og du har en frihet sett i veldig få andre spill. Morrowind bygger seg kort og godt opp fra et hack 'n slash, nærmest arcade rollespill, til å bli en massiv opplevelse, uansett hva du velger. Derfor bør du ta deg litt tid, bli kjent med spillet, og gjerne lage deg en egen klasse, slik at du får optimalisert karakteren din mest mulig etter hva du vil være. - Loeve out Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Ikke dypt nok?? Deg om det Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Nei. Blir ikke lei. Endret 24. juni 2004 av Cheezcake Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Morrowind er trolig blant de dypeste rollespillene på markedet pér dags dato, spør du meg. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) hmmm, kanskje det er noe mer med spillet da, ble for overfaldisk og ensformig for meg når jeg prøvde det, tuslet rundet i en by og drikket døren og lette etter en dude. Når jeg fant han ba meg finne enda en dude og når jeg fant han ba han meg finne en ting eller en annen dude og sånn fortsatte spillet for meg(i starten), ble kjedelig etterhvert. Prøvde tribunal det var ganske fett i starten figthet noen leiemordere i svarte drakter og dro til en by i gokk. Der var det kult og jeg gjorde et u-mulig quest(brukte en udødeligs cheat for å komme meg gjennom) og etterpå var det en tings som skulle re-forges og jeg lette iherdig og fant alle delene og gikk til smeden. Når jeg kom til smeden var han død... Jeg hadde drept han første dagen jeg kom til byen sammen med mange andre, da satt jeg fast i spillet og kunne bare satarte på nytt hvis jeg ville prøve på nytt. Bugs som at man kan drepe viktige personer syntes jeg dukker opp ganske ofte i morrorwind, litt synd at spillet er bugget, men når jeg tenker meg om hadde jeg vel en del morsome stunder med morrorwind=) Endret 24. juni 2004 av ~Alex~ Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Å ikke bli lei morrowind er vel det samme som å ikke bli lei andre spill? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Å ikke bli lei morrowind er vel det samme som å ikke bli lei andre spill? netopp!=) de felste jeg kjenner blir lei av spill, men noen av vennene mine er rett og slett hektet på morrorwind nå! Tror de har hatt de siden det kom ut... forstår det ikke 100%. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hadde en periode på ca to måneder jeg ikke spillte.. var litt lei, og fikk tak i nye spill. Så, når jeg begynnte å spille igjen, så angret jeg jo som bare det. "Hvorfor i pokker tok jeg en pause?" Altså, jeg har spillt MW i nesten to år.. og tror ikke at jeg vil bli lei av det. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Ikke rart du synes det er kjedelig hvis du bruker juksekoder... Morrowind med expansions er en av de beste RPG'er til dags dato IMO. Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Også er man ikke nødt til å bare gjøre quests vettu. Mye av moroa er også å utforske på egen hånd. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Må bare henge meg på tilhengerskaren her. Jeg har aldri vært borti et spill som har hatt så lang levetid. Kanskje TT deluxe. Uansett sitter fremdeles og spiller Morrowind etter halvannet år, og liker det like mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå