kns Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Vurderer å kjøpe denne, noen som vet noe om den? En Samsung SyncMaster 710V. Den er veldig billiig i forhold til andre 17''...så da ble jeg jo selvfølgelig litt skeptisk. Noen som har testet den? Og er 25ms responstid ok? Endret 24. juni 2004 av kns Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Vurderer å kjøpe denne, noen som vet noe om den? En Samsung SyncMaster 710V. Den er veldig billiig i forhold til andre 17''...så da ble jeg jo selvfølgelig litt skeptisk. Noen som har testet den? Og er 25ms responstid ok? Hva skal du bruke den til? Så vidt jeg husker var den en av testerne fra LCD-testen som kommenterte at den ikke var noe særlig til spilling. Men er litt usikker på hvordan den er til kontor-arbeidet. (Skulle gjerne likt å vite selv, da jeg har noen som skal gå over til LCD, men ikke vil ha for store utlegg...) Lenke til kommentar
kns Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Hovedsaklig hjemmekontor, men jeg er også hekta på spill til tider...så da er den vel utelukket.. Vet du hvilken responstid man bør ha skjermen ned i, for at den skal være ok til spill? Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hovedsaklig hjemmekontor, men jeg er også hekta på spill til tider...så da er den vel utelukket.. Vet du hvilken responstid man bør ha skjermen ned i, for at den skal være ok til spill? Du bør nok satse på 16ms eller mindre. Sitter selv med 1760NX som har 16ms, og den er grei nok. (Jeg merker selv noe etterslep, men er vel også den eneste som merker det på denne skjermen) Lenke til kommentar
kns Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Du bør nok satse på 16ms eller mindre. Sitter selv med 1760NX som har 16ms, og den er grei nok. (Jeg merker selv noe etterslep, men er vel også den eneste som merker det på denne skjermen) Ok...Da er jeg blitt litt klokere! Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå