Gå til innhold

Trøbbel med ratt fra Thrustmaster


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte for noen dager siden en Thrustmaster F1 FFB, og har litt problemer...

 

Før jeg begynner.... Jeg HAR lastet ned siste drivere (til ALT)...bare så det er sagt...

 

OK, here goes:

Når jeg går inn på spillkontroller i kontrollpanel står rattet som OK, men når jeg går inn for å gjøre endringer/sjekke ffb funksjoner osv får jeg feilmelding om at rattet ikke er koblet skikkelig til. ---> Avslutter og går inn på nytt...samme feilmelding.

 

Det rare er at jeg ikke har merket noe til feilen mens jeg ratter rundt i Toca Race Driver 2, da virker alt tilsynelatene perfekt. Bortsett fra at jeg synes ffb'n er svak, men jeg har hørt at det er slik med andre ratt også.

 

Er dette en vanlig feil, eller har jeg fått et dårlig eksemplar?

Hilsen frustrert fyllekjører...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er vel egentlig denne tråden ikke noen vits å holde liv i lenger.

 

Jeg tar med hele settet tilbake til Elkjøp og benytter meg av 30 dagers returgreia de skryter sånn av.....skal bli gøy å se om den funker ;)

 

Så nå blir det vel Momo istedenfor..... Vi får se..

Lenke til kommentar

:green: Bare glem det folkens... :green:

 

Elkjøp tok tilbake Thrustmaster rattet, og jeg fikk pengene igjen. De spurte ikke engang om jeg ville ha noe annet - bare ga meg penga. Gøy at de faktisk snakker sant om den 30 dagers greia....

 

Nå er jeg den stolte eier av 1 stk flunkene ny Logitech Momo racing.

Et kanonratt! Force Feedback'en er glimrende, rattgrep er glimrende, design er glimrende, knappene er glimrende, .... noen som aner en lykkelig duttebass ??

 

Kul ting med å kunne velge hvor man vil gire. Bruker hendlene bak rattet til giring og "girstanga" som håndbrekk - fiffig.....

 

Livet er i grunnen ganske greit i dag :w00t:

Med de beste sommerhilsener fra sørlandet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...