Help me Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Hadde det kommet en gammel mann bort til deg å sagt at du fikk sukkertøy hvis du ble med han hjem en tur.. -hadde du vel også sagt ja?Sco0t - jajAJA!!!! JEG VIL!!! Stakkars de eldre da! bli med gamle mannen, kanskje han trengte hjelp til noe ~UNGE I DAG, HAR INGEN RESPECT FOR DE ELDRE~ enten prøvde du deg på litt ironi, eller så tok du ikke ironien! tror nok på det første ja Endret 26. juni 2004 av Help me Lenke til kommentar
thord Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 jeg har hatt 6230 å den har ikke bedere batterikapasitet. det kan jeg skrive underr på.. K700 er bedere. bare inse det. men nokia's 6230 er oxo bra hvis du ikke bryr deg så mye om utseende, oppløsning, zoom,blitz,skjerm. tenk over det! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 hvis du ikke bryr deg så mye om utseende, oppløsning, zoom,blitz,skjerm. tenk over det! Utseende: Ingen ting galt med utseende er det vel? Det er da forskjell på folks mening. utseende er perfekt Oppløsning:Bildene har akkurat samme oppløsning. Videokvaliteten vet jeg ikke så mye om. Zoom: Det er noe man ikke kan gjøre med Nokia 6230 ja. Blitz: Dette går heller ikke på Nokia 6230. Skjerm: Dette veit jeg at 6230 har Men skjermen er nok bedre når det gjelder oppløsning og størrelse på k700. En stor fordel om du har tenkt til å spille mye med mobilen. Eller lignende ting. Om du ikke er opptatt av et minne du kan bruke til å fylle med mp3-låter og lignende så er nok K700 den perfekte telefonen Men om du skal ha en telefon du skal høre musikk på så bør du ikke gå for K700. At K700i har EDGE er ikke noe å ta i betraktning da vi såvidt ikke har det ennå i Norge. Tror nok at en skriveleif har sneket seg inn her ja Faktisk to Lenke til kommentar
thord Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Om du ikke er opptatt av et minne du kan bruke til å fylle med mp3-låter og lignende så er nok K700 den perfekte telefonen Men om du skal ha en telefon du skal høre musikk på så bør du ikke gå for K700. Tror nok at en skriveleif har sneket seg inn her ja Faktisk to helt korrekt, men når jeg så oppløsning tenkte jeg på nokia's usle 128x128.. K700 har 176x220 *kremt*host* hehe Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 K700 sin skjerm er bedre men den har mindre minne..bytt heller til 7610... Lenke til kommentar
Grimboo Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 K700 har da ikke edge?!? Forøvrig er det en ting som kan være greit å ha hvis man har tenkt å ha telefonen en stund, for telenor skal jo lansere edge til høsten... K700 har ikke EDGE, men 6230 har Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 K700 har ikke EDGE, men 6230 har Vet. Så i denne diskusjonen er edge et argument for 6230, siden det ikke er så lenge til det kan brukes. Lenke til kommentar
edur Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 K700 virker kanskje mer solid, men i bunn og grunn er hele innmaten plastikk og elektronik. Er det ikke det i alle mobiler? Lenke til kommentar
kodak Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 eg har høyrt rykte om sony ericsson t700 skal være heilt lik k700 men med minnekort og megapiksel kamera.har og lest om f700.og eg har høyrt rykte om at sony ericsson skal lansere i juli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå