Gå til innhold

Grunner til og ikke dra på TG

Anbefalte innlegg

Lurer bare på om noen vet om en grunn til og ikke dra på TG

Har planer om og dra dit neste gang... prøver og få tak i litt info  ;)

Stedet er FULLT av fjortiser som ikke vet forskjell på "å" og "og".

Drit nå langt i og/å klag over det da! Du/dere som sitter og ser etter skrivefeil må ha forbanna lite og gjøre! :nei:

Sitter med ordliste på siden av pcen du??

Jeg ser ikke etter dem, men som oftest må man lese en post for å svare på den, og dermed vil man automatisk legge merke til elendig rettskriving. Ordliste? Nei, vi som skriver på et høyere nivå enn en tredjeklassing trenger ikke slikt så ofte...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

i år så var det ihvertfall:

*dårlig nett

*ustabil strøm

*ingen steder å sove

*MANGE cs ppl

*lite hjelpsomme crew

Hadde "ordentlig" lan nett de siste 10timene av Tg, og det var ikke gøy å sitte 4 og en halv dag nesten uten nett og resten med 5mb/s... Vet ikke om jeg skal neste år, har jo fortsatt TG03 i hodet som var helt fenomenalt, men hvis jeg får med meg noen gode venner dit, så drar jeg nok...

Den største grunnen til å dra dit er masse warez, men nettet må jo være stabilt for at dette skal funke ordentlig, det er jo også et stort pluss å møte folka der som har samma interesse som deg. Og som du kanskje har snakka med.

#hardware.no @undernet har jo hvert år en #hardware.no rekke som folk fra IRC og forumet setter seg sammen på et sted på TG... Her får du møte dine yndlings kjendiser som f.eks b|real, ueland, blib og meg :p

Lenke til kommentar
Hadde "ordentlig" lan nett de siste 10timene av Tg, og det var ikke gøy å sitte 4 og en halv dag nesten uten nett og resten med 5mb/s...

Millibit, millibyte, megabit, megabyte? 5MB per sekund er ikke så gale på LAN, det er litt under hastigheten du får med 100Mbit-nettverk.

Joa.. Men når du tilbringer 86timer/96timer med ISDN hastighet og 2000 i ping, så syntes jeg ikke at 5MB/s er så iponerende de siste 10 timene når det først og fremst er halv hastighet, og det er mange som har dratt, dermed mindre å finne på nettet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...