Gå til innhold

Grunner til og ikke dra på TG

Anbefalte innlegg

det finnes mange dasser på tg, de alle går på og den(de?) som nesten ingen går på, de er litt gjemt...

den er ihvertfall nesten alltid ledig, stor plass og ganske ren :love:

Handicap-dassen?

Edit: og du som var med i klanen til Arne; Kom han i tide? :p

Endret av [ReXoR]
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[quote name='gather' date='12/07/2004 : 22:11'] Tyveri trenger du ikke å være redd for tror jeg har aldri opplevd å bli frastjålet noe... Tror nok naboen din vil reagere om noen begynner å koble fra pcen din.... [/quote]
Når du blir frastjålet denne musa (uten ledning) til 500 spenn er det ikke så gøy!*hint hint* :hrm: [img]http://www.dansdata.com/images/logitechmx/mx500side560.jpg[/img] Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Lurer bare på om noen vet om en grunn til og ikke dra på TG

Har planer om og dra dit neste gang... prøver og få tak i litt info  ;)

Stedet er FULLT av fjortiser som ikke vet forskjell på "å" og "og".

Drit nå langt i og/å klag over det da! Du/dere som sitter og ser etter skrivefeil må ha forbanna lite og gjøre! :nei:

Sitter med ordliste på siden av pcen du??

du mener "må ha forbannet lite Å gjøre :yes:

Lenke til kommentar

Jeg ble ikke frastjålet noenting jeg på TG04!

Hadde en hengelås bakpå kabinettdøra mi, er litt vanskeligere da + at den stod på gulvet :)

TG var fett da... litt lang dass kø men da er det bare å gå et annet sted for å drite. (det er lissom 20 dasser der elns.)

Soving var greit som faen der, jeg lagde meg et lite "hus" på tribunen ved hjelp av setene, den svarte jakka mi og 2 sko ^^ :) Tok ned setene over hodet mitt (2seter), tok jakka over setene (på trværra lissom) putta deretter skoene oppå jakka for at den ikke skulle dette ned når jeg sov, da ble det fullstendig mørtk og da sov jeg forbanna godt. :yes: (hadde da luftmadr., sovepute samt puta mi :))

Hvis du er redd for støy og ikke får sove pga det så kan du kjøpe ørepropper i infoen eller en av de mange standene på TG.

Maten på TG er ikke spesiellt sunn nei, men du kan gå på butikken som ligger en ca 6 minutters gå tur fra TG og kjøpe deg noe frukt osv.

Det er tross alt en idrettshall så ventilasjonen er god der (dvs god lufting og grei tempratur, du kan og ta deg en tur ut om det blir for varmt for deg) og alle idrettshaller har jo SELVFØLGELIG rikelig med dusjer så om du vil dusje så er det ingen som stopper deg, dusjene er åpne døgnet rundt. :yes:

Tips; Husk å ta deg en luftetur i ny og ne',

Husk å spis ordentlig mat (dvs frukt, drikke juice osv, du kan kjøpe baguetter i kantina for 35kroner pr.stk.)

Husk pute!

Vær kreativ!!

Lenke til kommentar
Om man har (tråd-) løst utstyr, lar man det selvfølgelig ikke ligge hvis man forlater PC-en. Det legger man i en pappkasse eller bag som ligger under bordet.

Jeg gjør jo det, men det er ikke så gøy å ta med seg det tråløse tastaturet og ei trådløs mus HVER gang man skal kjøpe noe i kiosken!

Det var da musa mi ble frastjålet!

Heldigvis fant de personen som stjal den...

Han sa han "fant" den på bakken, men han fikk nå smake neven min et par ganger fordi! :innocent:

EDIT: Post nr 400 :thumbup:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Den som har en mindre flott trådløs Logitech-mus selv? Nå vet jeg ikke hvordan det er med de nyeste modellene, men gamle Cordless Mouseman Wheel og Cordless Mouseman Optical kunne fint bruke hverandres mottakere.

Det finnes jo alltid folk som ikke kan la ting ligge, selv om de ikke har bruk for dem (kleptomani). :p

Lenke til kommentar
Hvem er det som egentlig stjeler en Logitech-mus? Attpåtil uten mottakeren.. :roll:

Ganske interessant å se hva folk kan gjøre på pur faenskap.

Hva med en folkeaksjon mot og/å feil? Det trengs nesten mer enn "hvem" og "orddeling".

Uansett kan jeg legge til at jeg hadde internett med hastighet over ISDN i ca 2 timer på TG i år. Resten av tiden hadde jeg en full ytelse på ca. 5-6 kbsps. Jeg kommer aldri tilbake til TG.

Lenke til kommentar
Uansett kan jeg legge til at jeg hadde internett med hastighet over ISDN i ca 2 timer på TG i år. Resten av tiden hadde jeg en full ytelse på ca. 5-6 kbsps. Jeg kommer aldri tilbake til TG

jeg hadde ikke nett eller nettverk de første 1 og 1/2 dagene..

fikk nettverk og ISDN nett etter vi ombringet info luken med alle folkene fra 2 rader. snakket med net-crew osv og fikk høre hva som var feil.

Ikke så alt for lenge senere fikk de fikset så vi fikk den linjen vi skulle ha

Endret av insider
Lenke til kommentar
Har det hendt at folk roter inni pcene til folk?  Stjeler hardware og sånt??

Sist gang jeg var på TG (i 2002), var det en luring som ville knabbe noe hw fra en maskin, men naboen hadde webcam som ble aktivert av bevegelse, så han filma alt! :!:

Jeg hørte det fra en politimann som var tilstede, så jeg regner med at tyven ble anmeldt...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...