Uxzuigal Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hadde vært fristendes og dra opp til TG med 150watt rørforsterkeren og en distortion pedal og sett hvor godt det falt i smak på full volum hos techno/trance dudene:) [150watt er ikke mye ,men når det er rør må du gange det med 4-5, så 150 watt rør= 600-750watt:] Lenke til kommentar
gspr Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Lurer bare på om noen vet om en grunn til og ikke dra på TGHar planer om og dra dit neste gang... prøver og få tak i litt info Stedet er FULLT av fjortiser som ikke vet forskjell på "å" og "og". Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Heller tenk på grunner for å hele tatt dra på TG for de ser ikke jeg Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hehe, godt enig der Tahiro:)) Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 - dårlig bordplass. har du 19" så får du ikke plass til skjerm + tastatur i dybden - masse småunger som hyler og skriker som dette er deres første gang hjemmefra Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Lurer bare på om noen vet om en grunn til og ikke dra på TGHar planer om og dra dit neste gang... prøver og få tak i litt info Stedet er FULLT av fjortiser som ikke vet forskjell på "å" og "og". Drit nå langt i å klag over det da! Du/dere som sitter og ser etter skrivefeil må ha forbanna lite og gjøre! Endret 7. november 2007 av sv3inung Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Når ble det ulovelig med litt norsk kunnskaper ? Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Så fint at da er flink på skolen Jeg mener serriøst...... man trenger ikke og ta helt av med kunnskapene sine! Lenke til kommentar
Mira Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Man trenger da virkelig ikke å ta av med kunnskapene sine, som du så fint kalte det, fordi man påpeker en skrivefeil... Virker som om noen konsekvent krydrer innleggene sine med skrivefeil Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Man trenger da virkelig ikke å ta av med kunnskapene sine, som du så fint kalte det, fordi man påpeker en skrivefeil... Eller som han skreiv man trenger ikke og ta helt av med kunnskapene sine! Noen lærer aldri Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Man trenger da virkelig ikke å ta av med kunnskapene sine, som du så fint kalte det, fordi man påpeker en skrivefeil... Eller som han skreiv Noen lærer aldri Nei, det har du sannlig rett i! http://forum.gamer.no/index.php?act=SR&f=60 Punk 1 og 4. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Her er nok de beste grunnene til å IKKE dra på et slikt LAN.... 1) Det er altfor mange gutter der, de lukter svette, smatter, er feite og stygge, ikke er de sosiale heller(mange av dem) OG alle skriker ARNE hvert jævla år!! noe så tragisk.. Du er omringet av NERDS.. 2) Det er dårlig luft, dårlig dasser, lite dusjer, mye homsehumor og rumpepuling, for mye dårlig mat og drikke 3) Etter 5 dager blir du så lei og trøtt at du har lyst til å drepe noen.. samma hvem det er, men helst en person som har skriki arne en del og eier deg i cs.. 4) Når man er på slike LAn får man en tomhetsfølelse og et utviklet temperament 5) Det er dyrt, langt,(for de fleste) helsefarlig, trist og masse nettverksproblemer( som regel) Lenke til kommentar
Togo Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Altså.. nå vet ikke jeg hvilket TG du har vært på, men i år så var det god luft, bra mat (enda bedre om en velger å gå litt), masse sosiale aktiviteter og enda fler sosiale folk, nok dusjer til alle (ikke ta den som ligger rett innenfor døra) og får akkurat nok etter 5 dager. Helsefarlig - nei, ikke hvis du har normal hygiene og spiser riktig. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 "nok dusjer til alle (ikke ta den som ligger rett innenfor døra)" Hehe, si meg noe; Hva skjer hvis man tar den som ligger rett innafor døra.... Kommer det en boler-nerd og gjør "kjipe" ting med deg? Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Musikk synes jeg bare hjelper på steminingen, men faen ikke om natten da! Jeg lå og skulle sove i år da plutselig midt på natta, det kommer et helvetes leven fra scenen, der et eller annet nek fant ut at å spille sinnsykt høyt var en god idè. Det er for lyst og høylytt til å sove- Det er svette nerder, og folk som tror de er sinnsykt kule fordi de er gode i cs. Pengesluk. DRITGØY! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 "Musikk hjelper på stemningen" Du må huske at ikke alle liker den dere "dunkdunk donk donk donk dunk donk" lyden fra techno og trance eller skrikende Britney spears, eller høre på "yo bitches in tha house im doped up yoo yoo bitch slap crack" saken hele dagen heller. Nei, om det blir TG engang til på meg, blir det med 150watt rør om det skal bli lydkrig. Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Tror ikke jeg hadde holdt ut på TG. Har i det hele tatt store problemer med å ha det gøy uten et godt hotellrom, god mat og med folk som lukter vondt, har dårlig humor eller spiller rap/trance/techno el.l forferdelig musikk. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Altså, jeg kan helt serriøst ikke komme på noen grunner til å ikke dra. Du har bagateller som f.eks do-kø. Altså, stemninga, folkene, opplevelsen ALT. Det er bare fantastisk Det å gå rundt, treffe nye folk, og treffe folk du kanskje har blitt kjent med over IRC, forumer osv er bare helt supert for å bruke et korny ord. Hvis du interesserer deg for PC, så er det jo 5499 andre der som også gjør det og kommer dit av samme grunner som deg. Vil anbefale det på det sterkeste. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 100% enig med deg janivars! Fantastisk bra oppsumering av hvorfor man ikke burde dra på slike LAN! Nettopp derfor slutta jeg å dra på LAN for et par år siden. Skal man først utsette kroppen sin for skadelige påkjenninger, så drar man på en skikkelig fyllefest! Der er det ingen nerds, og der er det faktisk jenter også, lol! Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) -Spilles musikk høyt hele døgnet (også av arrangørene). Vanskelig å få sove. weeee heldige meg, som ikke våkner av at snekkeren i første etasje dundrer løs med all slags maskiner. ja....jeg sover tungt Endret 30. juni 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå