Joe DiMaggio Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Lurer bare på om noen vet om en grunn til og ikke dra på TG Har planer om og dra dit neste gang. Orøver og få tak i litt info. Endret 7. november 2007 av sv3inung Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 - Dyrt - Langt - Du er ikkje interessert i data Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 - Alle de som stinker svette(ja, vet noen dusjer) - Du må ha rimelig god tålmodighet når det gjelder billetkjøp - Nettverket kommer og går(noen år funker det, andre ikke like bra) Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 En ting: Do-kø! Det var det iallefall da jeg var der. Og når du etter en halv times venting slipper til, ser dassen helt bombet ut. Det kan være at dette bare er meg da, men jeg blir seriøst lei etter ca. 2-3 dager. TG varer egentlig for lenge. Hvis du skal være på LAN så lenge bør du gjøre følgende ting: 1. Sove regelmessig 2. Spise ordentlig mat 3. Holde orden på personlig hygiene. Ellers blir det som regel bare et helvete. Var på TG1900 jeg. Det var ikke et veldig stort problem å komme inn, brukte kanskje 20 min, men å komme seg ut var mye værre. Holdet en 17" CRT i over en time mens jeg stod i kø. Har de forbedret dette nå eller? Dette var egentlig grunn nok til å ikke delta synes jeg. Pluss at nettverket ikke virket veldig bra, og at mange bord slet med strømbrudd. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg savner TG. Over 2 år siden jeg var der sist. Det er egentlig ingenting som skremmer meg ved selve arrangementet, men problemet er jo at det er så langt og omstendelig å frakte ræv og PC dit. Men om jeg må trekke fram én ting, så må det være do-hygienen. Siste gangen jeg deltok, hadde jeg med meg toalettsete-papir som fås kjøpt på bensinstasjoner, for ikke å glemme Forsvarets vernemaske! Jeg sniffa ikke én fis, og fikk dessuten noen rare blikk... Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Men om jeg må trekke fram én ting, så må det være do-hygienen. Siste gangen jeg deltok, hadde jeg med meg toalettsete-papir som fås kjøpt på bensinstasjoner, for ikke å glemme Forsvarets vernemaske! Jeg sniffa ikke én fis, og fikk dessuten noen rare blikk... HEY!!! Var det deg? ROFL Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Uhygeniske fjortisser Trance & Techno musikk Dårlig Netverk Do hygene fra helvete Endret 25. juni 2004 av Snabben Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Uhygeniske fjortisserTrance & Techno musikk Dårlig Netverk Do gygene fra helvete er det serriøs så lag tid å vente på å få tømt tarmene.. er det ikke hauger av doer i en slik hall.. garderober å slik.. Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 -Spilles musikk høyt hele døgnet (også av arrangørene). Vanskelig å få sove. Er en del rimelige hoteller i nærheten, så hvis du får med deg noen andre og leier et rom der ungår du det meste av problemene (unntatt dårlig nettverk da) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 -Spilles musikk høyt hele døgnet (også av arrangørene). Vanskelig å få sove. Er en del rimelige hoteller i nærheten, så hvis du får med deg noen andre og leier et rom der ungår du det meste av problemene (unntatt dårlig nettverk da) men da fremmkaller vi en annen unødvendig ting.. DET ER DYRT.. Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jo det er hauger av dasser, og hvis du leter litt så finner du de bortgjemte "fine" dassene De dassene som dere ikke må bruke er de bak tribunene... Det er noen møkkahøl det! "Gullgruvene" finner dere inne på cafeteriaen, ved minibankautomaten (der hvor du gikk inn med biletten din i år), og så er det en hvis du fortsetter ned og forbi cafeteriaen (man kan jo gå ut og finne en dass på ett kjøpesenter/bensinstasjon og da, men da er du jålete ) En god grunn til å ikke dra på TG må være hvis nettverket faller ned slik som i år (i år var det jo nesten ikke nettverk i det hele tatt) Men selv uten nettverk så er jo TG en fin opplevelse (dog er det litt surt å betale over 500kr for en billett, 2-300kr i benispenger, 4-500++ i matpenger og komme hjem med bare opplevelsen;) ) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jo det er hauger av dasser, og hvis du leter litt så finner du de bortgjemte "fine" dassene men som oftest her man ikke tid til å "lete" Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 en annen løsning er jo å spise en annen plass. Var en pizzeria ikke så langt unna som hadde "spis så mye du vil for 100,-" eller noe da jeg var der. Spiste meg god og mett samtidig som jeg passet på å bruke doen på pizzeriaen. Hvis du spiser litt sunn mat (dvs ikke bare burger) blir du ikke like dårlig i magen. Drikk også vann istedet for kaffe og brus. Dette sparer deg for mange do-besøk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934 Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Dere klager over at det er dyrt? Hva med festivaler da? Øyafestivalen går over 3 dager og koster 1000 kr. I tillegg må man kjøpe mat (og øl) på området. Koster sikkert 2500 kr for tre dager tilsammen... Men fett er det fordet! Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Dere vet tydeligvis ikke hva dere snakker om.. Jeg var på TG 04 og hvis du gikk til de riktige stedene var det alltid en ledig do som så helt grei ut... Man har god plass og det er egentlig ganske grei luft der. Eneste dere burde gjøre er å spise litt ordntlig mat og pusse tenna/vaske seg regelmessig. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Bor sinnsykt langt unna Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Uhygeniske fjortisserTrance & Techno musikk Dårlig Netverk Do gygene fra helvete er det serriøs så lag tid å vente på å få tømt tarmene.. er det ikke hauger av doer i en slik hall.. garderober å slik.. Hvor fikk du ideen om at jeg klaget på do køene? Jeg klager på hygenen der, den er forferdelig. Rettelse på min post: gygene var ment som hygene, men det forstod du sikkert:) Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Den første grunnen til å ikke dra på TG, er at det er ALLTID noen som skal ha med de største jævelhøytalerne og spille Techno, egentlig er det trått uansett musikk å bli påtvunget skyhøye sanger. Andre må være at det er lite informasjon hvis det er problemer med nettverket. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Det heter "Grunner til å ikke dra på TG." Lenke til kommentar
atrax Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Det heter "Grunner til å ikke dra på TG." Skal det først rettes, så heter det "Grunner til ikke å dra...". Aldri skill å og infinitiv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå