kjbu Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Svært så uheldige mange av dere har vært da.... Jeg har hatt 4 Q-Tec kabinetter m/350W PSU, og har aldri hatt problemer med disse. Men det er klart at en får hva en betaler for. Kan ikke regne med samme kvalitet på et kabinett til 400 kr som et til 800 kr. Men minstekravet er at det skal fungere, og det har alle mine gjort. Watt'n på PSU'er er som Watt'n på høyttalere, det er mange måter å beregne watt'n på og mange måter å oppgi denne på. Jeg kommer fortsatt til å kjøpe Q-Tec grunnet den glimrende prisen. Men til en topp-klasse PC, ville jeg valgt en kasse med en annen PSU. Mvh Kjetil Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Da var det byttet. Nå kan jeg endelig kalle meg ferdig med q-tec. Og dessuten var misten (sexy) Å for å si det sånn Jeg merker forskjell på støy wohoooo ! ! ! Lenke til kommentar
Piggsvinet Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg har en Q-tec 450w gold i hovedpcen, den funkerfint men bråker endel, men kjøpte et annet tårn med Q-tec strømforsyning orginalt, den røyk etter 2 uker! dritt ass Lenke til kommentar
MuD Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 eg hater Q-Tec... hadde ein 350w før, og den gjorde sånn att eg mista ein WD 120Gb full av filmer Q-Dritt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå