Gå til innhold

Si hva dere mener om Q-Tec


Anbefalte innlegg

Har foreløpig 3 erfaringer med Q-tec:

 

Min egen PC: 450W som fungerer fint, har aldri hatt problemer (selv om den bråken en del)

En venns PC: Han hadde en 400W som ikke virket, som han byttet i en 550W som fungerer fint

En annen PC som jeg var med å bygde: En 450W som ikke virket som ble sendt inn på reprasjon og som nå fungerer fint

 

Så alt i alt er det ikke så galt som alle vil ha det til... de bare bråker noe inni helsike

Så to av tre Q-Tec PSUer virker ikke... vil kalle det "så galt som alle vil ha det til" jeg :)

 

OK, så er det kanskje litt galt å ha feilproduksjon på 2 av 3 psu'er, men selv om mange q-tec inneholder feil, er det bare å bytte/levere den til reprasjon. Og når den først virker har det aldri oppstått noe problem siden. Og da skal det vel egentlig ikke være noe stort problem.

Endret av gravypressure
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja har selv hatt kabinett som var q-tec og der følgte det med en q-tec strømforsyning, og den gikk opp i røyk sendte den inn fikk ny psu, og nå har jeg byttet kabinett, da er det nesten på tide å bytte psu au :p har ikke noe imot kabinetta te q-tec , men her snakker vi PSU !

Lenke til kommentar

Hadde en Q-tec "Gold" 450w med to vifter..

 

Det begynte med at viftesusen irriterte meg grønn, så da satte jeg volten ned til 7v.

 

Et par måneder senere slo pc'en seg plutselig av og Q-tecen var dau, og jeg måtte bytte strømforsyning pluss en harddisk den tok med seg i dragsuget..

 

Nå har jeg en MIST 480w, og den funker supert. ;)

Lenke til kommentar
Hei her kan dere si hva dere vil om q-tec, så det er bare å pøse orden ut av munnene deres !

Jeg må bare si at q-teq er direkte dårlig. Jeg hadde en 550w psu , jeg har aldri sett slik ustabil volt noen gang. Volten var meget meget utsabil. Jeg leste forøvrig om en q-teq psu som ga støt , men mulig det står noe om det på en annen post.

Endret av zpitx
Lenke til kommentar

kjøpte et q-tech kabinett med en 300w PSU, den har gjorde livet mitt til et helvete!! hehe. Fikk bluescreens i hopeviss, alt frøs og hang seg, tok hele pcen til komplett, de skjønnte ikke bæret og teknikkeren trodde det kunne være RAM`en, så jeg blåste vekk 1500,- på ny RAM, det hjalp ikke noe som helst. Så sente jeg den inn igjen, de skjønnte fortsatt ikke mer, så til slutt sendte de pcen til sandefjord, der ga de meg en ny Chieftec 360w PSU.. så jaja..hehe, hva jeg mener om Q-tech utifra erfaring? vel, ja.. sier seg selv!

Lenke til kommentar

Nå skal ikke jeg akkurat si hva jeg mener om Q-Tec for så mye erfaring har jeg ikke på dem enda men den q-tec psu'en jeg har nå driver 5HD, AMD XP 2200+, 2 brennere, et 9800Pro-kort og 6 vifter inklusive en 120mm Delta og alt jeg kan si er at jeg ikke har hatt noen problemer hittil i hvert fall :-)

 

Og takk for det, hvis ikke kan jeg love at de hadde fått den i retur og at jeg da hadde valgt en annen produsent hvis det var q-tec som hadde skylden i dette!

 

 

----------------------------------------------------------------------------

Jeg går aldri over streken, jeg skyver den bare foran meg!

Lenke til kommentar

tja, jeg har en Q-tec "Gold" 550w som driver 9disker og en athlon 1.33ghz helt stabilt! :scared:

og en kompis av meg har en Q-tec "Gold" 450w psu også den fungere knirkefritt også :wow:

 

har ikke noe utsette på Q-tec borsett fra at de levere garatert ikke den Watt en som står på de :p

Endret av .:KaLLe:.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...