gravypressure Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Har foreløpig 3 erfaringer med Q-tec: Min egen PC: 450W som fungerer fint, har aldri hatt problemer (selv om den bråken en del) En venns PC: Han hadde en 400W som ikke virket, som han byttet i en 550W som fungerer fint En annen PC som jeg var med å bygde: En 450W som ikke virket som ble sendt inn på reprasjon og som nå fungerer fint Så alt i alt er det ikke så galt som alle vil ha det til... de bare bråker noe inni helsike Så to av tre Q-Tec PSUer virker ikke... vil kalle det "så galt som alle vil ha det til" jeg OK, så er det kanskje litt galt å ha feilproduksjon på 2 av 3 psu'er, men selv om mange q-tec inneholder feil, er det bare å bytte/levere den til reprasjon. Og når den først virker har det aldri oppstått noe problem siden. Og da skal det vel egentlig ikke være noe stort problem. Endret 23. juni 2004 av gravypressure Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Ja har selv hatt kabinett som var q-tec og der følgte det med en q-tec strømforsyning, og den gikk opp i røyk sendte den inn fikk ny psu, og nå har jeg byttet kabinett, da er det nesten på tide å bytte psu au har ikke noe imot kabinetta te q-tec , men her snakker vi PSU ! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Redigerte emnetittelen. Kun bruk av Caps som emnetittel vil vi helst slippe, da det kan skape problemer for folk med lese- og skrivevansker. Husk dette til neste gang! Trådstarter kan etter å ha laget tråden, endre på emnetittelen selv! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg tror det er en sykdom q-tec 400 watt har (nesten som kreft) Lenke til kommentar
NULL Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Q-Tec = Trust.... Mine erfaringer er at dette selskapet har mildt sagt variabel kvalitet -- tipper feilraten er temmelig høy for mye fra dem. Har erfaring med ganske mange forskjellige produkter fra dem..... Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 noen er sikkert heldige med psuen, andre ikke.. men jeg tror nok de fleste er uheldige, med billige deler, er ikke for ingen grunn dem selger 400 watt te 270,- og en 550 te 400-500 spenn..... Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Q-tec psu'en er den verste eg har hatt! Det einaste nyttige var viftene Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Virker som om jeg har vært heldig med min 550W Q-TEC PSU . Den driver 5 disker, 1 dvd-brenner, ett 98pro kort og en xp3000. Og i tillegg noen vifter. Jeg har hatt den i rundt 9-10 måneder og maskina har stort sett stått på 24/7. Har ikke hatt noe problem med ustabilitet og plutselige reboots. Den har fungert flotters hittil Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Oi, det må nesten være eit under Lenke til kommentar
Flames Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hadde en Q-tec "Gold" 450w med to vifter.. Det begynte med at viftesusen irriterte meg grønn, så da satte jeg volten ned til 7v. Et par måneder senere slo pc'en seg plutselig av og Q-tecen var dau, og jeg måtte bytte strømforsyning pluss en harddisk den tok med seg i dragsuget.. Nå har jeg en MIST 480w, og den funker supert. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Nå har jeg en MIST 480w, og den funker supert. Det er mist som er noko Lenke til kommentar
zpitx Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Hei her kan dere si hva dere vil om q-tec, så det er bare å pøse orden ut av munnene deres ! Jeg må bare si at q-teq er direkte dårlig. Jeg hadde en 550w psu , jeg har aldri sett slik ustabil volt noen gang. Volten var meget meget utsabil. Jeg leste forøvrig om en q-teq psu som ga støt , men mulig det står noe om det på en annen post. Endret 24. juni 2004 av zpitx Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 kjøpte et q-tech kabinett med en 300w PSU, den har gjorde livet mitt til et helvete!! hehe. Fikk bluescreens i hopeviss, alt frøs og hang seg, tok hele pcen til komplett, de skjønnte ikke bæret og teknikkeren trodde det kunne være RAM`en, så jeg blåste vekk 1500,- på ny RAM, det hjalp ikke noe som helst. Så sente jeg den inn igjen, de skjønnte fortsatt ikke mer, så til slutt sendte de pcen til sandefjord, der ga de meg en ny Chieftec 360w PSU.. så jaja..hehe, hva jeg mener om Q-tech utifra erfaring? vel, ja.. sier seg selv! Lenke til kommentar
Dag_Rune Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Nå skal ikke jeg akkurat si hva jeg mener om Q-Tec for så mye erfaring har jeg ikke på dem enda men den q-tec psu'en jeg har nå driver 5HD, AMD XP 2200+, 2 brennere, et 9800Pro-kort og 6 vifter inklusive en 120mm Delta og alt jeg kan si er at jeg ikke har hatt noen problemer hittil i hvert fall :-) Og takk for det, hvis ikke kan jeg love at de hadde fått den i retur og at jeg da hadde valgt en annen produsent hvis det var q-tec som hadde skylden i dette! ---------------------------------------------------------------------------- Jeg går aldri over streken, jeg skyver den bare foran meg! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 glad jeg har byttet jeg | Mist power | Lenke til kommentar
bruno Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Q-Tec er egentlig Trust under et annet navn, det er nok til at jeg holder meg unna det merket. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 ja det ske jeg love deg misten har kommet i dag den.. nå er det bare å hente den på postkontoret å montere litt Lenke til kommentar
moray Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hva blir skjebnen til Q-tec'en Lenke til kommentar
.:KaLLe:. Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) tja, jeg har en Q-tec "Gold" 550w som driver 9disker og en athlon 1.33ghz helt stabilt! og en kompis av meg har en Q-tec "Gold" 450w psu også den fungere knirkefritt også har ikke noe utsette på Q-tec borsett fra at de levere garatert ikke den Watt en som står på de Endret 25. juni 2004 av .:KaLLe:. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 q-tec psu`er kan brenne i helvette.. Holder meg til min mist jeg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå