Gå til innhold

Si hva dere mener om Q-Tec


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Q-TEC PSU`r er produkter av høy kvalitet, de eksploderer ikke, de brenner ikke, de svir ikke hovedkortet ditt, de restarter ikke pcen din uten at du vil det, de levere en stabil strømmengde til hk, skjermkort og hd..............

 

:no:

 

 

Edit: smilies er nå redusert til 1stk. :)

Endret av citric
Lenke til kommentar

Har foreløpig 3 erfaringer med Q-tec:

 

Min egen PC: 450W som fungerer fint, har aldri hatt problemer (selv om den bråken en del)

En venns PC: Han hadde en 400W som ikke virket, som han byttet i en 550W som fungerer fint

En annen PC som jeg var med å bygde: En 450W som ikke virket som ble sendt inn på reprasjon og som nå fungerer fint

 

Så alt i alt er det ikke så galt som alle vil ha det til... de bare bråker noe inni helsike

Lenke til kommentar
Har foreløpig 3 erfaringer med Q-tec:

 

Min egen PC: 450W som fungerer fint, har aldri hatt problemer (selv om den bråken en del)

En venns PC: Han hadde en 400W som ikke virket, som han byttet i en 550W som fungerer fint

En annen PC som jeg var med å bygde: En 450W som ikke virket som ble sendt inn på reprasjon og som nå fungerer fint

 

Så alt i alt er det ikke så galt som alle vil ha det til... de bare bråker noe inni helsike

Så to av tre Q-Tec PSUer virker ikke... vil kalle det "så galt som alle vil ha det til" jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...