Zemeckis Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Det er bra gjort av Hotmail! Synes at 2-3MB er litt lite i lengden.Men 250MB skal være nok for meg ivertfall. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Bra av Hotmail De merker nok at Gmail (og Yahoo) får et altfor langt forsprang på dem Men dette må da kreve noen voldsomme innkjøp av harddisker eller hva dem bruker til lagring Hvis alle de 34 millionene brukerne hadde fyllt kontoene sine (noe som kanskje ikke skjer, men de får kanskje flere brukere) så vil de trenge en total lagringskapistet på 7,9 PetaByte Lenke til kommentar
JuB Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hvorfor øke så mye, når 125 millioner brukere klarer seg med 2mb? Greit nok, det lite med 2mb, hadde ikke trengt en slik drastisk økning. Men 100mb, hadde jo holdt meget lenge. Har hatt min konto i 4 år nå... Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hvorfor øke så mye, når 125 millioner brukere klarer seg med 2mb? Tja, det som er problematisk med hotmail er å sende bilder tatt med digitalkamera. De er jo fort vekk på halvannen mega, og da får du vel knapt nok sendt dem. Her blir det greit med litt ekstra armsleng. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hvorfor bruke Hotmail når Gmail er mye raskere, mer brukervennlig, har større kapasitet og mindre reklame ??? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Hvorfor bruke Hotmail når Gmail er mye raskere, mer brukervennlig, har større kapasitet og mindre reklame ??? Jeg har 2 g-mail accounter og dette er 2 grunner til at jeg helst vil bruke hotmail: Det er ikke støtte for pop3 (enda..) (fks å motta mailen i outlook express) og man kan ikke brukes kontoen med MSN messenger (eller annen chat-service såvidt jeg vet...). Jeg skal bruke g-mail til lagring inntil hotmail øker kapasiteten, men da er det tilbake for fullt igjen . Hvorfor øke så mye, når 125 millioner brukere klarer seg med 2mb? 90% av hotmailbrukerne har vel opplevd beskjeden: "Your account is reaching the maximum size limit" (eller no sånn). Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hvorfor bruke Hotmail når Gmail er mye raskere, mer brukervennlig, har større kapasitet og mindre reklame ??? Og hvorfor bruke Gmail når home.no og start.no tilbyr gratis reklamefri mail, hvis du bruker pop klienter som Outlook? Har testet ut gmail litt, og skjønner ikke hva som skaper dette hysteriet. POP mail er jo på alle måter bedre. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Og hvorfor bruke Gmail når home.no og start.no tilbyr gratis reklamefri mail, hvis du bruker pop klienter som Outlook? Har testet ut gmail litt, og skjønner ikke hva som skaper dette hysteriet. POP mail er jo på alle måter bedre. Er jo en fordel å ha all mail tilgjengelig, ikke bare lokalt på maskinen. Jeg synes det er pratisk hvis man logger seg på mailen fra en annen maskin. Er enig i at POP-mail har sine fordeler.. Jeg har en POP-konto i tillegg til Gmail'en Endret 1. juli 2004 av asdfgh Lenke til kommentar
srbz Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg har vel 4 eller 5 hotmail-kontoer og 3 start.no-kontoer. De fleste brukes til å registrere saker og ting der jeg er usikker på om jeg får spam, og ekstra MSN-adresser. Men konge bra av Hotmail. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Gmail support: How do I invite others to join Gmail?Answer return to Help Center Because we're currently only offering Gmail as part of a preview release and limited test, we don't have details on when Gmail will be made more widely available. As we make way for more accounts, we may periodically allow you to invite others to join Gmail. When we do so, you will see an invitation link in your inbox. If you do not see the invitation link, that means that we are unable to provide you with additional invitations at this time. To invite someone, click on the 'Invite a friend to join Gmail!' link in your inbox. You will then be asked to provide an email address and a personalized message to your invitee. The person you invite will be sent a message that includes a link to join Gmail. That registration link will be valid for three weeks and can be used to create only one account. Should your invitee have problems creating a Gmail account, please let us know by clicking on the 'contact us' link in the grey box below. Please note that the link may not always be available. When you are allowed to invite others to join Gmail, the number of invitations that you can send will be indicated at the top of the page after you click on the link. Once you have used all of those invitations, we will not be able to immediately issue more invitations. We have also created a sign up list for those who are interested in receiving updates on Gmail, but have not been invited. Les dette! Endret 1. juli 2004 av dD. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg synes det er bedre med mailkonto på dedikert 100mbit server og så og si uendelig lagringsplass (Har vel 20GB, men hvem sender så mye i mail?) Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hotmail kunne tilbudt 10 gb lagring, og jeg ville fortsatt ikke gått bort ifra gmail. Det nye mailsystemet er rett og slett genialt... En gmail pop-klient hadde selvfølgelig ikke vært å forakte, gmail goes pop er jo en mulighet doh. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Er jo en fordel å ha all mail tilgjengelig, ikke bare lokalt på maskinen.Jeg synes det er pratisk hvis man logger seg på mailen fra en annen maskin. Jeg synes det er praktisk å konfigurere outlook slik at mailen ligger på serveren i 30 dager før det slettes. Det er skjelden jeg har behov for ALL mailen når jeg bruker webmail. Bruker du mail mye, er jo en exchange server det ultimate. Ekstremt bra webmail, i tillegg til WAP/Mobile tilgang Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Skjønner ikke hva som er så stort med dette, er det noen som har for vane å sende filmer på mail? Klarer meg fint med 10 mb jeg .. Folk går jo av hengslene når de ser 1gb-mail. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Poenget er ikkje å ha 1 GB eller å bruka Gmail som lagring for film eller store datamengder. Meldingar om "full innboks" er ofte plagsom. Panikksletting av store meldingar (som kanskje burde blitt tatt vare på) blir resultatet. 1 GB gir litt større pusterom! Google er bra fordi: Markøren ofte står der den skal Hurtigtaster er genialt Automatisk oppslag i kontakter ved innskriving (første gang eg har sett liknande i ein web-aplikasjon) Google lærte meg å søka i web-mail! Dette ser eg no at Hotmail også har, men der har eg aldri brukt søk. PS! Gmail tar max 10 MB per melding og ingen .exe-filer (heller ikkje i .zip) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hvorfor bruke Hotmail når Gmail er mye raskere, mer brukervennlig, har større kapasitet og mindre reklame ??? Hotmail er brukarvennleg nok for meg, dersom du har problemer med å bruke Hotmail bør du ta eit datakurs. Har aldri hatt full kapasitet, så 2MB er nok, og med 250 er det iallefall nok. Reklame er det overalt, så det bryr meg lite. Hotmail har den hendinge funksjonen kalla MSN Messenger. Eg har hatt hotmail adressa i alle år eg har hatt ei adresse, ergo er alle kontoer registrert via den, og alle som kjenner meg veit kva for ei det er. Det enkle er ofte det beste! Lenke til kommentar
So|o Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hotmail er brukarvennleg nok for meg, dersom du har problemer med å bruke Hotmail bør du ta eit datakurs.Har aldri hatt full kapasitet, så 2MB er nok, og med 250 er det iallefall nok. Reklame er det overalt, så det bryr meg lite. Hotmail har den hendinge funksjonen kalla MSN Messenger. Eg har hatt hotmail adressa i alle år eg har hatt ei adresse, ergo er alle kontoer registrert via den, og alle som kjenner meg veit kva for ei det er. Det enkle er ofte det beste! Med brukervennlig mener jeg at det er en del praktiske funksjoner hotmail ikke har, ikke at det er vanskelig å bruke hotmail. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Har hatt hotmail kontone min siden 99 jeg. Men går mer og mer vekk fra den nå, ettersom jeg fikk meg eget domain Men uansett, det går å bruke MSN Messenger uten hotmail konto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå