Gå til innhold

Alle SE K700i Themes postes HER!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Themescreator programmet funker ikke med windows 98se! :mad: ... Finnes det eldre versjoner av programmet som støtter windows 98? (Programvaren som fulgte med k700i støttet heller ikke windows98.. Idiotisk av SE, første gang jeg har vært borti noe slikt.. heh - vet w98 er fullstendig utdatert, men jeg bruker det...) Og kan dere vær så snill å lage en theme av den nye BMW M5? Det hadde vært rått :innocent:

Lenke til kommentar
Themescreator programmet funker ikke med windows 98se! :mad: ... Finnes det eldre versjoner av programmet som støtter windows 98? (Programvaren som fulgte med k700i støttet heller ikke windows98.. Idiotisk av SE, første gang jeg har vært borti noe slikt.. heh - vet w98 er fullstendig utdatert, men jeg bruker det...) Og kan dere vær så snill å lage en theme av den nye BMW M5? Det hadde vært rått :innocent:

den nye m5 kommer vel ikke før neste år eller?

men back to topic: Som sagt går den an å lage themes uten theme creator. du åpner .thm filen som egentlig er en .tar fil med annen filendelse og zipper den opp og bytter på bilder og farger ved å redigere filene og så zipper du den igjen. kanskje litt tungvint da.

Lenke til kommentar

Eg heller får ikkje til å få fargen gjennomsiktig... eg ser bare fargen som eg har valgt og helt nederst ser eg en liten del av bildet... Noen som kan forklare litt mer nøyaktig?? Eg har et fotoprogram som heter "Microsoft Picture It! Photo Standard 9"Går det and med dette programmet?? det eg ganske nytt.

Endret av 260202
Lenke til kommentar

Jeg har et lite problem ; når jeg skal importere bilder som jeg har tatt med mitt kamera, så står der: "The size of this image is 514*613 which differs from the recommended size 176*26" Og når eg trykker "ok" får jeg frem en liten del av bildet. Går det and å forminske bildene eller isåfall hvor finner jeg bilder i denne størrelsen??

HJELP!!

Endret av 260202
Lenke til kommentar

Men når du skal velge farge må du seff velge den fargen du har edita, men inn på ditta Theme programmet kan du jo ikkje velge andre farga enn dei som e der... Korleis henta eg den gjennomsiktige "fargen"... eg veit eg suge i data...men men

Endret av 260202
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...