Gå til innhold

Alle SE K700i Themes postes HER!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har laget mange fete themes retroboy... :thumbup:  Retroboy hvis du gidder kan du lage et Arsenal theme? :innocent: Hadde vært kult om du gjorde det...

jeg har laget et arsenal theme lengre opp i posten :p

De som vil ha themes til sin Sony Ericsson mobil må si ifra, si hva slags theme du vil ha, så lager noen av oss "themesmakers" et theme til dere :p hehe

Endret av FrepEtT
Lenke til kommentar

hehe, har ikke SE K700i selv,men ska kjøpe meg det..

men jeg har blitt med på theme laginga her da ;)

Her er min første theme, så be nice :blush:

katt%20theme.JPG

Morsomt å lage themes! :thumbup:

Kvalen: en ting jeg lurte på...hvordan får jeg highlights til å bli gjennomsiktig? slik du har på din kill bill theme?

Endret av ProXimO
Lenke til kommentar
Kvalen: en ting jeg lurte på...hvordan får jeg highlights til å bli gjennomsiktig? slik du har på din kill bill theme?

Går vel an å imoprtere bildefiler som highlight, og da kan man bare tegne en firkant med gjennomsiktighet, og lagre det som *.gif :)

Lenke til kommentar

Da har jeg kjedet meg litt i uka som var. Så jeg lagte et theme til. Versego :)

front.jpgmenu.jpg

Last ned

Her er Elisha Themet. Anbefaler at folk ser The Girl Next Door. Beste filmen ever. Kan nesten garantere at dere vil ha Elisha som mobil theme etter å ha sett denne filmen :yes::love:

front.jpgmenu.jpg

Last Ned

Endret av eirberen
Lenke til kommentar

Det er mange themes fra filmer og diverse, hva om noen kunne lagd for et spill? :)

som f. eks. Far Cry, Counter-Strike, Mafia o.l.

Kanskje themes om din favoritt artist/band. Selv kunne jeg gjerne tenkt meg et theme om Guns 'N Roses :D Bare et forslag :)

Lenke til kommentar
Er det noen som har noen ideer til nye themes. Rop ut.. Jeg har lyst til å lage et litt mer finslipt theme nå...

:cry: Kan ikke du prøve å lage et med Rory Gallagher for meg, da?? *gliser* ... Prøvde meg på theme-editoren, men grafikken til "menyene" jeg laga ble for kort selv om jeg brukte riktig størrelse... *mumler*

haarek67

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...