FrepEtT Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Arsenal themet er ferdig.... Meny Preview: Wallpaper Preview: Last ned Arsenal sangen følger med som ringetone Prewiev Lenke til kommentar
FrepEtT Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 har nå oxo laget et for real-madrid Wallpaper preview: Meny preview: Last ned Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Hvis dere vil ha dette kan dere laste det ned på: http://www.kvalen.com/SEK700i/Themes/Kill-Bill.thm ______________________________ Hele bildeserien: http://www.kvalen.com/SEK700i/Themes/Kill-Bill.jpg Lenke til kommentar
FrepEtT Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Du har laget mange fete themes retroboy... Retroboy hvis du gidder kan du lage et Arsenal theme? Hadde vært kult om du gjorde det... jeg har laget et arsenal theme lengre opp i posten De som vil ha themes til sin Sony Ericsson mobil må si ifra, si hva slags theme du vil ha, så lager noen av oss "themesmakers" et theme til dere hehe Endret 15. juli 2004 av FrepEtT Lenke til kommentar
FrepEtT Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) jeg har laget et nytt bil theme: small preview: wallpaper preview: meny preview: Hvilken animasjon burde jeg bruke? 1. eller 2. (tar 5 sec før den starter) Last ned theme med animasjon nr 2! Last ned med animasjon nr 1 Endret 16. juli 2004 av FrepEtT Lenke til kommentar
ProXimO Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) hehe, har ikke SE K700i selv,men ska kjøpe meg det.. men jeg har blitt med på theme laginga her da Her er min første theme, så be nice Morsomt å lage themes! Kvalen: en ting jeg lurte på...hvordan får jeg highlights til å bli gjennomsiktig? slik du har på din kill bill theme? Endret 17. juli 2004 av ProXimO Lenke til kommentar
IRazor Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Noen som orker lage et Baseball theme? Ikke noe spesielt lag, bare for sporten. Et Red Bull theme hadde også vært kult Er det noen som vet om noen bra sider å hente ned bakgrunner til K700i? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Kvalen: en ting jeg lurte på...hvordan får jeg highlights til å bli gjennomsiktig? slik du har på din kill bill theme? Går vel an å imoprtere bildefiler som highlight, og da kan man bare tegne en firkant med gjennomsiktighet, og lagre det som *.gif Lenke til kommentar
ProXimO Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) kall meg gjerne dum,men hvordan tegne en firkant med gjennomsiktighet? glem det,fant det ut Endret 18. juli 2004 av ProXimO Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 noen som gidder å lage en man utd og/eller rbk themes? Lenke til kommentar
martiol Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Har fiksa ett muppetshow - mahna mahna theme. Ikke helt ferdig. EDIT: Leif... Pink is punk Endret 19. juli 2004 av martiol Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) Da har jeg kjedet meg litt i uka som var. Så jeg lagte et theme til. Versego Last ned Her er Elisha Themet. Anbefaler at folk ser The Girl Next Door. Beste filmen ever. Kan nesten garantere at dere vil ha Elisha som mobil theme etter å ha sett denne filmen Last Ned Endret 20. juli 2004 av eirberen Lenke til kommentar
martiol Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Er det noen som har noen ideer til nye themes. Rop ut.. Jeg har lyst til å lage et litt mer finslipt theme nå... Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Det er mange themes fra filmer og diverse, hva om noen kunne lagd for et spill? som f. eks. Far Cry, Counter-Strike, Mafia o.l. Kanskje themes om din favoritt artist/band. Selv kunne jeg gjerne tenkt meg et theme om Guns 'N Roses Bare et forslag Lenke til kommentar
haarek67 Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Er det noen som har noen ideer til nye themes. Rop ut.. Jeg har lyst til å lage et litt mer finslipt theme nå... Kan ikke du prøve å lage et med Rory Gallagher for meg, da?? *gliser* ... Prøvde meg på theme-editoren, men grafikken til "menyene" jeg laga ble for kort selv om jeg brukte riktig størrelse... *mumler* haarek67 Lenke til kommentar
martiol Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Hmm et par gode ideèr her ja.. Da har jeg noe å hjøre Ellers er jeg nettopp ferdig med et Green Day theme til min lillesøster. Jeg ble godt fornøyd med det, så nå bruker jeg deg selv også... Green Day Theme Muppetshow - Mahna Mahna theme. Den filmen er helt rå heheh Endret 21. juli 2004 av martiol Lenke til kommentar
cpy Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Spørsmål? Driver og lager themes med themescreator, men jeg ser noe themes som har hele bilder uten striper mellom softkey og stausbar, hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
edur Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Kan noen lage et the simpsons theme?? på forhånd takk! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Club siemens har lagt ut noen themes på siden sin World of Warcraft. Link til download av "World of Warcraft"theme hos C-sm.com. Simple CX65 theme. Link til download av "Simple CS65" theme hos c-sm.com. Monkey island theme. Link til download av "Monkey island" theme hos C-sm.com. Lord of the rings theme; Legolas. Link til download av "Lord of the rings; Legolas" theme hos C-sm.com Linux theme. Link til download av "Linux theme" hos C-sm.com Mac OS theme. Link til download av "Mac OS theme" hos C-sm.com Win XP theme. Link til download av "Win XP theme" hos C-sm.com Club-Siemens theme. Link til download av "Club-Siemens theme" hos Club siemens.com Metal theme. Link til "Metal theme" hos C-sm.com Southpark theme. Link til download av "Southpark theme" hos C-sm.com Endret 22. juli 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå