eirberen Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Hvordan installerer man themes(zip) med bluetooth? Du sender temaet inn i mappen som heter Layout på mobilen. Filen må være f.eks navn.thm Hvis themet er en zip fil så må du extracte den på pcen og eventuelt bygge themet med Theme Creator. Mvh Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Hvordan lager jeg en gjenomsiktig HIGHLIGHT ? Da må du bruke f.eks photoshop, lage bildet gjennomsiktig med å velge antall prosent på Opacity eller Fill. Deretter må du lagre bildet som en .PNG fil. Lenke til kommentar
rar_mann Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Prøver. men får det ikke helt til..... Endret 2. juli 2004 av rar_mann Lenke til kommentar
DjDark Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hvordan fjerner jeg opratørlogoen? (har prøvd massevis av tjenester men ingeting virker...) Lenke til kommentar
PhilipW Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 hvordan lager dere themes???????????????????? har k700 og skulle gjerne ha laget noen Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 hvordan lager dere themes????????????????????har k700 og skulle gjerne ha laget noen Samme navn Du må laste ned Theme creator herfra: http://home.no.net/arnberen/K700i/Programm...creator_131.zip Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Prøver. men får det ikke helt til..... Har du husket å fargelegge? Hvis du kun har et layer som har fks 80 Opacity, må du så legge en farge over den. Slik at den har en farge å være gjennomsikte med Hvis du skjønte Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Veldig flotte themes du bruker. synes susperia er helt konge. Jeg har vært å leita mye over nettet men veldig mange themes finnes ikke enda. Derfor lurer jeg på om noen av dere har kommet over en Theme basert på favorittfilmen min, nemlig Donnie Darko. Hadde dere giddet å sagt i fra viss dere kommer over den. Må være konge med den og ringelyden Mad World i mp3 format. Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Ok, har lagt til 5 nye themes, and more is on its way!! http://www.pitpublishing.com/design/k700-themes.html Retro... Endret 6. juli 2004 av Retroboy Lenke til kommentar
Mis@ Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 www.zedge.no der er det mange themes til k700i og alle se telefoner som støtter themes Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Har lagt til 2 nye animerte themes http://www.pitpublishing.com/design/k700-themes.html Retro... Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Etter ønske har jeg laget en animert Tuborg theme http://www.pitpublishing.com/design/k700-themes.html Retro... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Som jeg har lovt, har jeg laget noen T610-themes Her... og her... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 får jo ikke no serlig lyst på denne mobilen etter å ha lest denne tråden nei! Lenke til kommentar
Xder Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Som jeg har lovt, har jeg laget noen T610-themes Her... og her... Ikke legg ut themes for andre mobiler Det går virkelig unna med deg Retroboy Savner noen themes av stylede biler Endret 10. juli 2004 av Xder Lenke til kommentar
DjDark Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Du har laget mange fete themes retroboy... Retroboy hvis du gidder kan du lage et Arsenal theme? Hadde vært kult om du gjorde det... Endret 11. juli 2004 av DjDark Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 GO Retroboy Likte det Tuborg temaet Hvordan lager du animerte bilder? Lenke til kommentar
FrepEtT Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) jeg har nettop kommet hjem fra kypros nå, og jeg så at noen ville ha et theme med styla bil i, så jeg lagde et Gi kommentarer takk Preview: __________ Last ned Endret 13. juli 2004 av FrepEtT Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Flere bil-themes. Bra jobba folkens! Btw: Det ferrari(?) themet på pitpublishing siden har feil url til seg.... Lenke til kommentar
FrepEtT Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 jeg starter nå på et arsenal theme... Folk som vil ha themes til sin SE mobil, bare si ifra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå