eirberen Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Ja. Etter å ha hatt min k700i nå i noen dager så har jeg funnet ut at det går ann å gjøre masse morsomt med den. Har drevet litt med å laget themes til den. Så jeg håper denne posten ses positivt på og at mangen andre inspireres til å lage sine egne themes og poste dem her Lykke til Mine themes: Sony Ericsson K700i Themes Her er mine nye themes: Last ned Last ned Last ned Endret 29. juni 2004 av eirberen Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Har ikke K700, men hadde jeg hatt det skulle jeg mer enn gjerne testet det for deg, det var lekkert --- Forresten så leste jeg at T610-themes kunne brukes på K700, men det blir vel litt vanskelig omvendt? Endret 24. juni 2004 av tadcomp Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Har ikke K700, men hadde jeg hatt det skulle jeg mer enn gjerne testet det for deg, det var lekkert --- Forresten så leste jeg at T610-themes kunne brukes på K700, men det blir vel litt vanskelig omvendt? Hehe. Takker. Få deg en K700i da Til dere andre. Få fingen ut og ikke bare vent til andre lager Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Forresten så leste jeg at T610-themes kunne brukes på K700, men det blir vel litt vanskelig omvendt? det er bare en måte å finne ut det på... *teste* edit: "kan ikke åpne element. slette element?" Endret 24. juni 2004 av mckvakk Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Masse themes Ja det vet jeg jo. jeg som har lastet opp det der Numbers theme som ligger der. Men poenget med denne posten var at folk skulle lage sine egne themes og poste lin til dem her. På nettsiden hvor mitt theme ligger har jeg også lagt ut themecreator. Programmet som trengs for å lage themes Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Har ikke K700, men hadde jeg hatt det skulle jeg mer enn gjerne testet det for deg, det var lekkert --- Forresten så leste jeg at T610-themes kunne brukes på K700, men det blir vel litt vanskelig omvendt? Hehe. Takker. Få deg en K700i da Jo, har vurdert det, men er litt pengelens just nu. Får satse på å vinne en i konkurranse eller noe Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Ikke mange som viste interesse for denne posten nei Men men. Jeg gir meg ikke jeg. Ble akkurat ferdig med mitt nye theme til SE K700i Lagde et theme i kategori Film. Nemmelig den nye filmen Alien VS Predator. Her er link til theme: AVP God Fornøyelse!! Håper andre også lager noen snart. Ellers håper jeg på tilbakemeldinger fra mine themes Endret 27. juni 2004 av eirberen Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Siden K700i kan bruke T610-themes, lager jeg noen slike jeg trur jeg Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Siden K700i kan bruke T610-themes, lager jeg noen slike jeg trur jeg Er ikke så sikkert at det du sier der er rett Jeg prøvde å laste over noen theme fra en med t-610 og da gikk det ikke. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Ikke ? Hvor var det jeg leste det da? Darn... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 har lagd 1 http://mobil.nirvananorge.com/1.jpg og driver på med nr2 http://mobil.nirvananorge.com/theme2.jpg Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Da har jeg også laget et (til T610), skal bare få lastet det opp på home-kontoen min Lenke til kommentar
FrepEtT Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg driver å lager nå til K700. personlig synes jeg den er kjempe kul hehe Er ikke ferdig med den siste ruta, men blir nok ferdig i natt, fortel meg hva dere syns om den så langt da. MasteR's (det er meg!!) Sony Ericsson K700 Theme alt er laget selv Lenke til kommentar
FrepEtT Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 NEEEIII! når jeg skulle save så stod at telefonen ikke støtte de fragene! wtf? Lenke til kommentar
FrepEtT Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) dynamisk??? hva mener du? at den beveger på seg? nei EDIT: Fikk det til å funke, måtte bare lese feilmeldingen nøye, det var to farger på title som ikke kunne være sammen, så måtte bare bytte de. weeee Når jeg får K700 skal jeg bruke dette themet Hva synes dere om det? noen som vil ha det? bare si ifra EDIT2: Hvis dere vil ha den må dere si ifra nå, eller om 2 uker fordi jeg skal til Kypros i ett-tia Endret 28. juni 2004 av FrepEtT Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 NEEEIII! når jeg skulle save så stod at telefonen ikke støtte de fragene! wtf? Dette kan være fordi at bildene er lagret som .JPEG For at theme skal virke best bør du lagre alle bildene som .GIF Prøv det. Deretter hadde det vert fint om du la themet ut på nett og la en linkt til sider her i denne posten Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Fungerer utmerket med jpg også. Her er mine 3 første themes for K700 http://www.pitpublishing.com/design/k700-themes.html Retro..... Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Veldig bra. Nice themes. Men jeg synes min AVP va litt kulere Stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå