iCar Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Hei! Kjøpte min tlf fra Ledal idag, men jeg finner kun et spill i den (Darts) Hørte at det skulle være med en sånn 3d tennis spill også, flere som ikke finner den eller er det bare meg? Endret 23. juni 2004 av adilr17 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 merkelig... min har Darts, Tennis og RiverRiders el hva det heter... Lenke til kommentar
iCar Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Ehh ja... Går på underholdning så spill, og der så ligger det kun Darts:( Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 kanskje det er feil med en batch telefoner...ikke vet jeg.. noen andre med samme problem?? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Er det mulig noen kan uploade de spillene jeg mangler så at jeg kan overføre dem til mob via bluetooth, går det eller? Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg opplevde det samme da jeg gikk inn på innstillinger og trykkel nullstill telefon. Du har vel ikkje gjort det samme? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg opplevde det samme da jeg gikk inn på innstillinger og trykkel nullstill telefon. Du har vel ikkje gjort det samme? Nei hakke nullstilt noe som helst. fant bare 1 spill der fra begynnelsen av Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 jaja. samma det. de spillene som var inne fra før er dønn kjedelige uansett. Sjekk ut wap siden til Sony Ericsson. Der kan du laste ned 3 spill gratis. Bare å konfigurere wap på telefonen din så er du på nett hehe Lenke til kommentar
iCar Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 jaja. samma det. de spillene som var inne fra før er dønn kjedelige uansett. Sjekk ut wap siden til Sony Ericsson. Der kan du laste ned 3 spill gratis. Bare å konfigurere wap på telefonen din så er du på nett hehe Har sett de 3 som er tilgjengelig men hadde veldig lyst til å prøve det tennis spillet:( Lenke til kommentar
THacker Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg synes det hørtes mistenkelig ut som at telefonen har blitt brukt som demo eller no jeg ass.... og at dem har nullstilt telefonen etterpå slik at den virker som ny.... bare en teori... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Apropos WAP.. er n00b med det.. er det gratis ? eller må du betal der å ? Lenke til kommentar
THacker Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 har du gprs telefon betaler du for per nedlastet byte... -tror jeg? Lenke til kommentar
Andreas2k Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Wap er internett på mob --> Gprs er raskere internett på mob og som thacker skrev : betaler du bare for det du laster ned... Står vell info om det på din leverandør sin hjemmeside og =) Endret 24. juni 2004 av Andreas2k Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Wap er internett på mob --> Gprs er raskere internett på mob og som thacker skrev : betaler du bare for det du laster ned... Står vell info om det på din leverandør sin hjemmeside og =) Wap er wap, uansett om du bruker GPRS eller GSM. GPRS er raskere og man betaler for det man laster ned/opp, mens gsm har tellerskritt. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg har hørt at det er noen mobiler som har MSN på. koser det å peng eller er det gratis ? tenker bare på at du laster jo ikke ned akkurat Lenke til kommentar
THacker Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 man laster jo fortsatt ned, selvom det ikke er så mye... man laster jo ned tegn osv.. Du tenker sikkert på qtek telefonen... Den har visst msn... Priser må du nesten sjekke ut på leverandøren din sin web side... dette varierer fra lev til lev... Lenke til kommentar
iCar Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Er det mulig noen kan uploade de spillene jeg mangler så at jeg kan overføre dem til mob via bluetooth, går det eller? Noen som har mulighet til uploade den et eller annet sted hvis d er mulig? Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=61810 Noen flere som er i samme båt som deg adilr17, så tålmodighet og du vil få de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå