Xe-Dingo Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Hallais. holder på med å lære meg illustrator. Ser jo passe lett ut til nå, men hvordan lager du linjer med forskjellig bredde. (I photoshop høyreklikker du "pen" layeren du har laget, går på "paths" oxo høyreklikker også "strokepath" og deretter simulate pressure.) pust.. ... altså.. jeg vil gjøre dette i Illustrator... hvordan ? kort og godt, en strek med trykksterke punkter på en måte...som om du løfter pennen opp i slutten og streken blir tynnere og tynnere. Er det INGEN som kan illustrator??? for jeg ville tro at dette spørsmålet er lett for de som kan det, i og med at du må kunne bruke denne funksjonen når du lager f.eks tegneserier. Endret 5. juli 2004 av Xe-Dingo Lenke til kommentar
Xe-Dingo Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 ingen som kan dette her nei.... Lenke til kommentar
Anne G Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Er ikke helt sikker på hva du mener, men har du prøvd å dobbeltklikke på pen/brush/pencil-ikonene? Da får du opp en dialogboks med smoothness og fidelity, og forskjellige innstillinger her gir streker som er tynne i den ene enden og tykkere i den andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå